{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NAD vs Denon vs Onkyo
  • #1   29. nov 2011 Jeg kan bedst lide Marantz SR7005.

Dermed ikke sikkert det er det som du har interesseret i = ud og lyt.

Du spørger om vores mening men det er dig som skal leve med det?

• #2   30. nov 2011 Onkyo når nu jeg skal vælge mellem de 3 :o)

• Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 109
    #3   30. nov 2011 Det kommer FULDSTÆNdig an på modellen...

Onkyo 605 var jeg utrolig glad for.... Onkyo 608 var en katastrofe efter min mening! Så sådan er der så meget. Med fare for at gentage hvad der er blevet skrevet, så vil jeg da mene at du selv skal ud og lytte. Denon og NAD er jo skide nemt at lytte til, med de omtale højtalere da de stadig sælges i klubben....

Du får ikke bedre svar end det, når vi nu ikke ved hvad <b>du</b> syntes lyder godt.

• #4   30. nov 2011 Ville aldrig sætte en surround forstærker til at trække en så stor højttaler, køb en effektforstærker og den reciever der giver den reneste lyd ( IMO denon ud af de 3 )

• #5   30. nov 2011 Nej jeg vil også mene at du skal op i de helt store modeller til 14000+ eller ha fat i en effektforstærker for at få det fulde ud af concept 10...

• #6   1. dec 2011 Som der er skrevet et par gange ovenfor, så bør du tage et smut i hifiklubben og høre det selv! Men hvis jeg skal komme med et begrundet bud, ville jeg gå efter en NAD, da de er meget strømstærke, så du derved får størst chance for at drive dine 10'ere ordentligt.

• #8   1. dec 2011 ok ja takker folkens... luere på en nad c272 som effektrin med min denon 1908 som forforstærker

• #9   1. dec 2011 Har din 1908 preout til fronter da? ellers ville jeg i hvert fald stemple GO for it til det.. smiley

• #10   1. dec 2011 Der er en grund til at folk med Concept 10 køber 2stk c272/c275, og brokobler dem. En kan simpelthen ikke trække dem ordentligt, den kan ikke en gang trække sådan nogle Lektor 8 som jeg har ordentligt. Elendig forstærker som på ingen måder lyder af 150 watt. Jeg har hørt 100 watts som tæver dem sønder og sammen.

• #11   1. dec 2011 Thomas A. Jeg tror nu godt den kan trække dem? Men vi ved jo alle at når en højtaler får over en vis mængde kraft bag sig bliver den bare det sidste lille smule bedre smiley

• #12   1. dec 2011 Ja ja der skal da nok komme lyd ud af dem, men bassen bliver ikke nær så fed som det de kan levere med en ordentlig effekt eller 2...Og hvis man ikke har tænkt sig og udnytte sine højttalere er man bedre tjent med nogle der er mindre..

• #13   4. dec 2011 nå det blev ik en c272.... det blev Denon 1908 som for amp, og 2 stk nad 214 i brigde mode... nu kom der sku liv i stuen så mangler jeg kun at få sparet sammen til en XTZ 99.12.18 ICE smiley og så sku der være lyd..

• #14   5. dec 2011 Jeg kommer aldrig til at forstå, hvorfor nogen anbefaler at købe 2 forstærkere, for at brokoble dem - hvorfor ikke bruge pengene, på en enkelt bedre forstærker.

Concept 10 har en minimums impedans på 4 ohm, det er ret hård kost, for brokoblede forstærkere.

• #15   5. dec 2011 Tillykke med dine 214'ere, har også selv 2 til min sub, spiller fortrinligt;)

• #16   5. dec 2011 mener da de køre kun ned i 6 ohm som det mindste...?

Kommentér på:
NAD vs Denon vs Onkyo

Annonce