{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.512 visninger | Oprettet:

Hjælp med højtaler kabler.?! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen jeg har i mit setup lige nu en harman Kardon HK 990 forstærker og et lækkert sæt klipsch rf-83 højtalere. Lige nu er de forbundet med supra ply 3.4/s kabler (med bananstik) er der nogen der kan anbefale noget andet kabel? Jeg vil nemlig ikke lade mig bremse af kablerne.. Og hvis der er mulighed for at få mere ud af mit setup vil jeg gerne det.:)

Mvh Jack


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp med højtaler kabler.?!
  • #1   6. okt 2011 Jeg vil anbefale dig at tage et kig på det sæt her:

    http://www.av-connection.dk/?PGr=3790&ML=364

    Sættet findes også i en biwire udgave hvis det er og jeg kan sige så meget at kvaliteten føles rigtig godt og så er det jo fabrikstermineret..


  • #2   6. okt 2011 Hej Lars jamen jeg ved jo ikke hvor meget klang forskel jeg vil kunne opnå med de forskellige kabler og hvad jeg kan opnå.. Men jeg vil foretrække en god midt og en solid Precis bund. Jeg skal helst ikke ha noget der booster mere på diskanten.. Jeg er forholdsvis ny i det her men sætter da virkelig god pris på lyd og det er osse det jeg vil ha:)!

    Kristian. Jeg har faktisk kigget på dem og vil helt sikkert lige holde den mulighed åben..:) Tusind tak



  • #3   6. okt 2011 Hey Lars jamen jeg har faktisk 2 stort set ubrugte Van de hul cs122'ere liggende som jeg havde brugt til mine gamle jbl'ere.. Men vil du mene det er bedre end mine supra kabler.? Ja jeg kunne jo prøve at sætte dem til selvfølgelig..:)

  • #4   6. okt 2011 Har ellers osse kig på nordost purple flare, chord signature, audioquest og til sidst taralabs..?
    Kender du noget til dem.?


  • #5   7. okt 2011 Puha ja det sku svært.. Hvad med Csn teknik.? Har du hørt deres kabler læste en ret fornuftig test af dem på nettet..

  • #6   7. okt 2011 De er rigtig gode dem fra Csn teknik, det har jeg i hvert fald læst mig til i mange tråde på recordere osv.. Men de skulle være ret dyre i det...
    Og jeg har ingen erfaringer med dem selv så ved ikke om de er noget værd..


  • #7   7. okt 2011 Hmm.. Jamen det lyder jo tiltalende:) har læst lidt på deres hjemmeside og tror jeg prøver at ringe til ham for at se og høre hvad de kan tilbyde..? Det skal ikke være nogen hemmelighed jeg helst undgår VDH og generelt hifi klubben. De har nogle fine ting men det er ikke lige min smag.:) Syntes osse jeg har oplevet manglende Info på de ting jeg har efterspurgt.. Men det jo igen kun min erfaring jeg takker ihvertfald for dine gode hurtige svar. Og skulle du komme på nogle andre gode alternativer så jeg fortsat meget åben;)


  • #8   7. okt 2011 Dejligt at ha en der er enig:) jamen budgettet ligger vel på alt mellem 0-8.000,- kr.. Men gerne en mellem ting da jeg lige nu har det placeret i et mindre rum og forhåbentlig på tidspunkt finder plads til at få dem sat lidt bedre.. Jeg skal bruge 2x2 eller 2x1,5 m som det ser ud nu.. Men vil trods mine trange forhold ikke vil køre med et ringe kabel.:) Og det er jo nu hvor jeg har de korte længder det er "billigt" at prøve lidt forskelligt hehe

    Jeg opretter mit set up her om 10 min så kan du se hvad jeg har at lege med:)


  • #9   7. okt 2011 så er mit set up smidt ind..;) kig evt forbi det..

Kommentér på:
Hjælp med højtaler kabler.?!

Annonce