{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.328 visninger | Oprettet:

Abefalinger til ny stereo forstærker {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har i lang tid nu gået med tanker om en ny stereo forstærker.

Jeg har i de sidste 6+år haft en NAD C326BEE som jeg nu har været ret glad for, men har læst flere steder at de godt kan være lidt ''lukkede/mørke'' i det, så tænkte lidt at få en som kunne åbne lidt mere op for lyden (hvis den store forskel overhovedet ville ramme mig) men under alle omstændigheder så tænkte jeg i hvert fald også på at få fat i en som kan lever lidt mere end de 2x50W ved 4&8 Ohm som min NAD gør.

Jeg har primært haft øje på Rotel og Yamaha. Budget smertegrænse er omkring 8000,-

Rotel jeg har kigget på er A12 (som godt nok ''kun'' levere 10w mere pr kanal ved 8 Ohm). Har også kigget lidt på A14 på trods af at den ligger 2000,- over budget.

Yamaha er A-S801 (Eller A-S701 uden DAC) som er på 2x160 ved 4 Ohm.

Om jeg har brug for en DAC ved jeg ikke, jeg har pt forstærkeren tilsluttet både tv og pc og oplever nogen støj fra pc udgangen, men sidder også med siden til højttalerne ved pcen og havde tænkt mig at skaffe mig et par aktive højttalere dertil, samt at der skal køre et meget langt USB (går ud fra det er det man skal tilslutte PCen da det er forskellen på bagsiden på 701 og 801) kabel fra forstærker til pc hvis det bliver den nuværende løsning.

Mine højttalere pt er Dali Evidence 870.
Lidt specs om dem hvis det kunne hjælpe til at finde en passende forstærker.
Frequency Range (+/-3 dB) [Hz]. 35 - 29,000
Sensitivity (2,83 V/1 m) [dB]. 91.0
Nominal Impedance [?]. 4
Maximum SPL [dB]. 113
Recommended Amplifier Power [W]. 30 - 500
Crossover Frequency [Hz]. 600 / 3.000
High Frequency Driver. Soft Textile Dome
Midrange Frequency Driver. Paper Fibre Cone
Low Frequency Driver. Paper Fibre Cone
Enclosure Type. Bass Reflex
Connection Input(s). Bi-Wire
Bass Reflex Tuning Frequency [Hz] .31.0
Recommended Placement Floor
Dimensions With Base (HxWxD) [mm] 245 X 1050 X 370
Weight [kg] 29.0


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Abefalinger til ny stereo forstærker
  • #1   29. apr 2020 Hej,
    1. du skriver at du har været tilfreds med din nuværende NAD 326ee
    2. du skriver at andre mener NAD kan være ret lukket / mørk i lyden

    Jeg har efterhånden haft en del forskellige NAD forstærker og kan ikke genkende at de skulle være mørk eller lukket i lyden. Hvad andre skriver om et produkt kan du jo være ligeglad med for det er jo dig der skal afgøre hvad der lyder bedst for dig.
    Så vil anbefale dig at afprøve nogle forskellige forstærker og sammenligne dem op mod din nuværende, mener man kan "låne" produkter hos Hifiklubben (eller retter tilbagelever og få sine penge retur hvis man ikke er tilfreds) men det må du forhør dig om hvis det er den vej du vil gå..

    Men vedr. forstærker så skrev du at du har været glad for din NAD så hvorfor ikke prøve en nyere model eller større ? prøv at se hvad di har, lyt i butikken og finder du noget så lav en aftale om en vis "prøvetid" hvor du kan komme og få dine penge retur hvis det nu ikke opfylder dine krav hjemme hos dig selv... Husk det er vigtig at det er hjemme på dit system du afprøver det.
    Vedr. lyd så kunne det jo tænkes at det var højtalerne der er problemet hvis du mener lyden ikke rigtig åbner op og ikke din forstærker er det noget du har tænkt ?
    Tror du får mere for pengene ved NAD end du vil få ved at gå Yamaha vejen.


  • #2   29. apr 2020 Man kan i hvert fald sagtens få en nad 319, eller 114 og 216 sættet til langt under 8000kr.
    Det er meget vellydende og ville ikke have besvær med at spille de evidence 870 op.
    Selv er jeg godt tilfreds med min gamle nad 3140.


  • #3   29. apr 2020 Hvis det skal være en integreret og med mulighed for udvidelse så kunne denne her jo være en mulighed https://www.dba.dk/integreret-forstaerker-nad/id-1065992401/ vil dog mene den bør kunne presses lidt ned i pris.

    Du kunne jo også gå en anden vej med Kontrol- & effektforstærker
    I den billige ende men med rigtig god lyd en NAD 106 kontrolforstærker
    Der er dog den minus at der ikke er fjernbetjening til en sådan, jeg har selv købt en for et par måneder siden som skal bruges i en gildesal og den spiller rigtig godt og har en fin og vellydende pladespiller indgang (mm og MC) hvis man nu har lyst til en pladespiller, jeg gav 600kr for en fin eksemplar.
    Er man vil med at rode med elektronik, lodde og sådan så er der også mulighed for at opgrader den og få en endnu bedre forforstærker.
    https://audiokarma.org/forums/index.php?threads/nad-106-preamp-restoration-upgrade-project.550017/
    Som effekt forstærker tænker jeg sagtens du ville kunne få en NAD 218 til omkring 3-4000kr i god stand og så lever den jo 225Watt
    https://www.stereophile.com/content/nad-218-thx-power-amplifier-specifications
    Så har du et rigtig god forstærker sæt til billige penge.
    Og stadig penge til en god brugt DAC eller pladespiller eller 50 kasser bajer smiley

    Ps. HUSK at slå soft clipping fra på NAD... det har aldrig gjort noget godt for lyden


  • #5   29. apr 2020 #4 Den lever altså ikke 500 watt men 2x250 watt i 8 ohm smiley

  • #7   29. apr 2020 Hvorfor skulle jeg ikke rette en åbenlys fejl når den nu ikke er opgivet til 500watt
    Men henvis da gerne til måling.
    Acurus A250
    Den er opgivet til 250watt i 8 ohm 350watt i 4ohm (det er opgivelserne fra producenten)
    Og hvad angår NAD (uden soft clipping) så lever den de 225watt i 8ohm ved 0,1%THD 400watt i 4ohm
    dynamisk 305W 8 ohm 1575W 1 ohm


  • #10   29. apr 2020 Det er da fint, godt man kan rette i en tråd op til 5min, det er så bare ikke i orden man bruger det som en anklage efterfølgende.
    Og ja du må da opgive forstærkeren i hvilke ohms belastning du har lyst til og for den sags skyld i Din eller dynamisk eller hvad du vil, bare der ikke går bilstereo over det smiley
    kende ikke Acurus A250, har dog hørt Aragon 4004 MKII hvilket ikke faldt i min smag.
    Vedr. specifikations opgivelserne på NAD 218 så tog jeg dem stereophile havde testet den til.


  • #12   29. apr 2020 Jeg går kun efter integreret forstærker da der ikke er plads til Forforstærker og effekt.

    Ved godt dette nok lyder lidt mærkeligt for nogle, men jeg lyster ikke rigtig at slæbe frem og tilbage på forstærkere for at prøve dem hjemme, jeg ved godt at det er det man egentlig skal gøre, men jeg er ikke super kritisk lytter, dog sætter jeg pris på et godt system som lyder godt.

    Altså, nu spiller 326eren højt nok til mit nuværende behov og den perfekte kombo kan man jo lede efter i evigheder, og stadig aldrig finde den.

    Jeg ved ikke hvad jeg skal forvente af nogle andre forstærkere da jeg kun har haft denne (foruden en receiver jeg brugte helt i starten som jeg kun brugte sammen med de Dali Lektor jeg havde dengang). Og ja, der spiller den med at tage andre forstærkere med hjem ind, men nogle gange har mange prøvet de forskellige forstærkere og kan nogenlunde pege på hvordan dens lyd signatur er.

    Jeg tænkte blot at mine 870ere måske godt kunne få gavn af en lidt kraftigere forstærker (samt at en med mere kraft heller ikke vil arbejde nær så hårdt som den nuværende ved samme volume, hvis det altså er sådan det fungere og om det egentlig spiller nogen væsentlig rolle.)

    Nu er det jo en meget personlig ting om man kan lide den ene forstærker/højttaler frem for den anden, men nogle som har haft skrevet på forums som har haft Evidence var ikke helt tilfredse med det NAD de havde, kan ikke huske specifikt hvilken det var og hvad de skiftede til, men de sagde at skiftet ''åbnede mere op'' for højttaleren, men så er der jo udtrykket: Ignorance is a bliss smiley


  • #13   29. apr 2020 Tænker hvis du er godt tilfreds men den NAD du har men måske lige vil have noget mere power så kik efter en C375Bee har selv sådan en i mit køkken og syntes den klare det meget godt og til de 2500kr jeg gav for den syntes jeg ikke man kan forlange mere.
    Nu er jeg ikke så meget inde i integreret forstærker så ved ikke om du kan få noget der er væsentligt bedre til samme penge,


  • #14   29. apr 2020 Kom til at tænke på Rega Brio har ganske vist ikke selv hørt den men har både hørt og læst en masse godt om den, måske den er et lyt værd ? den er ganske vist ikke kraftiger end den du har nu, men det var jo så heller ikke et problem som jeg læst det.
    https://www.av-connection.dk/?PNo=RA-BRIO-B&gclid=EAIaIQobChMIkaTgupeO6QIVi9d3Ch2UOAd4EAQYASABEgLohfD_BwE


  • #15   30. apr 2020 Rega brio er ikke kraftigere end en nad C326bee, skal vi blive i den boldgade vil jeg istedet anbefale en Audiolab 6000a, når hififreaks for den på lager

  • #16   30. apr 2020 Og jo mange nad forskærkere har en lidt mørk lyd,nad 3020 e og i,c315bee,c316bee, c326bee, c355bee har en lidt mørk lyd, ofte mere med soft clipping on.

  • #17   30. apr 2020 Jeg tror du starter det forkerte sted!
    Der er ingen grund til at gå efter bedre forstærkere eller flere watt hvis du fodrer forstærkeren med et minijack kabel fra en pc.
    Køb først en ekstern dac, den vil gøre meget for at åbne lyden op og du vil bedre kunne høre hvad din forstærker kan.
    Jeg har selv en cambridge dacmagik 100, og den gør det rigtig fint i forhold til prisen, og så har den flere indgange så du både kan sætte tv og pc til.

    https://hifi-freaks.dk/stereo/d-a-digital-til-analog-konvertere/cambridge-audio-dacmagic-100.html

    Mvh. Thomas


  • #18   30. apr 2020 Tror #15 forslag er den vej du skal gå og så er der jo en DAC indbygget i Audiolab 6000a og den skulle jo være i samme liga som rega brio.
    Så tror faktiske det er et godt bud.


  • #19   30. apr 2020 Jeg har planer om at få skaffet nogle aktive højttalere til min PC så jeg ikke skal have et ~5m langt kabel kørene fra forstærker til PC.

    Om en Dac ville gøre meget for lyden fra TVet ved jeg ikke, eneste jeg umiddelbart kan se er at det vil fjerne den lille smule støj som kommer derfra, som er ingenting i forhold til PCen.

    Men det er også lidt derfor jeg overvejer en forstærker med indbygget dac hvilket både Yamaha A-S801 og Rotel A12/14 har.

    Foruden at begge forstærkere vil lyde anderledes fra hinanden (og min nuværende) så spekulere jeg også på om de ekstra watt, eller om de er strømstærke, vil gøre en gavn.

    Har læst at en god strømstærk forstærker giver en mere kontrolleret bas, og et mere fast lydbillede, men hvordan man finder ud af hvad der er en strømstærk forstærker uden at skulle til at skaffe måle apparater aner jeg ikke, samt om det at forstærkeren er det stærkere vil gøre at bassen er mere kontrolleret og lydbilledet er mere fast, selv ved alm lytte niveau.


  • #20   30. apr 2020 Ikke når du har 91 db følsomme højtalere som ovenikøbet er på 4 ohm

    Har 85db følsomme højtaler og det gav noget at skifte til en Denon PMA-900V (mindst 2x120 watt i 8 ohm og ofte mere).

    Hvis du har 2x50 watt skal jeg jeg have 2x200watt for at spille ca lige så højt, hvis vi ser bort fra hvor dybt dine højtaler kan spille i forhold til mine.


  • #21   30. apr 2020 #15 hvis bare Audiolab ikke fungere som Tibo, så tager jeg den med i overvejelserne smiley

    Min søster købte en Tibo SIA75 (2x75W RMS) til sine Cerwins og den lyder fint, men da vi testede den blev vi meget overrasket, vi kom op på fuld lydstyrke, som selvom det spillede højt nok, var det langt under hvad jeg havde forventet, og så slet ingen forvrængning..

    Og så er det trådløse system den har, som jeg slet ikke vil have.


  • #22   30. apr 2020 Hvis ikke du er meget for at afprøve udstyr der hjemme så må du jo ty til anmeldelser og brugers erfaringer på specifikt udstyr.
    du vil kunne finde en del anmeldelser om forstærker der er anbefalet her, det er bare at søge på google.
    som jeg læser anmeldelser på fks. rega brio vs Audiolab 6000a så er rega brio lidt mere gang i bassen hvilke jo kan være et + ved laver lydtryk
    begge forstærker er i den gode ende i deres prisleje.
    ud fra de specifikationer jeg har set så er det svært at afgøre hvor strømstærke de hver i sær er, men ud fra anmeldelserne tyder det jo på at de begge har godt styr på det.


  • #23   30. apr 2020 #20 Så en mere strømstærk forstærker/flere Watt vil egentlig ikke have nogen reel effekt på højttalernes ydeevne? For hvis de bruger 16W så er det vel ligemeget om de 16W kommer fra en (selvfølgelig en god kvalitet) 2x40W eller 2x150W

  • #24   30. apr 2020 https://theaudiophileman.com/6000a-integrated-amplifier-review-audiolab/

    Så længe det er kvalitets watt og de spiller inden for det område hvor lyden fra forstærkeren er klar,ren og uforvrænget så det lige meget om der er 2x50 wattt eller 2x100 watt

    Ved ikke helt hvor nemt,svær belastning et sæt Dali Evidence 870 er, men en strømstærk forstærker er aldrig en dårlig ting og nogen dali højtaler (dali 850) kan være en svær belastning for en forstærker pga impedansen og vidst nok også facevinklen.


  • #26   30. apr 2020 Nu er impedansen jo ikke konstant hen over toneområdet, så den reelle oplysning på et given sæt højtaler bør vel oplyses ved deres minimum, med mindre minimum ligger højt i toneområdet da en forstærker langt bedre kan magte det end hvis det ligger i den lave ende da der er langt større energi der.
    Her er et skræk eksempel.


    profilbillede
  • #28   30. apr 2020 Ja man kan ikke regne med at opgivelserne passer og i begge eksempler er der tale om MEGET svære belastninger og den jeg lagde ind er fra en Infinity Kappa 9 og der er en god grund til den bliver kaldt "amp killer" for ikke mange forstærker magter at drive dem.

  • #30   30. apr 2020 Men for at vende tilbage til de Dali Evidence 870 så har jeg ikke fundet noget om dem og kender ikke dem så om de kræver lidt eller om de er lette at drive ved jeg ikke, men mon ikke nogle af de bedste integreret forstærker i omtalte prisklasse sagtens kan klare at trække dem ?

  • Stridsvognen
    Stridsvognen Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 20
    #31   30. apr 2020 Evidence 870 er en svær højtaler at danse med for alle forstærkere og din 326 er helt sikkert ikke opgaven voksen, og tænker på det du mangler i toppen er mere højtaleren end forstærkeren, så et sæt Dali 850 og en nad 356Bee vil nok være en voldsom åbenbaring.

  • Stridsvognen
    Stridsvognen Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 20
    #33   30. apr 2020 Har haft en del Dali 850 og Evidence 870, og har altid syntes 870 var lidt sløv i transienterne, og indelukket i lyden, hvorimod 850 var en livlig lytteglad højtaler, og havde fornøjelsen for et par år siden til at genopleve det hos en ven da jeg monterde en NAD 356bee hvor minderne væltede tilbage, nu er NAD 356bee nok også en af de mest neutrale og åbne nad forstærkere til dato, før i tiden husker jeg dem på NAD 218 / 317, som jeg husker det er 810 en af de tidlige Hother Bak kreationer, og har aldrig kendt nogen med øre som ham, og tænker 870 er fra den periode hvor Dali besluttede at transparente højtalere var et no go for at undgå de grimme karakter fra langt det meste udstyr, som også er Dali lyd idag selv i Epicon serien.

  • Stridsvognen
    Stridsvognen Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 20
    #35   30. apr 2020 356bee og 375bee er nok de bedste, 218 har altid været noget grovkornet, ok men aligevel ikke. Dali Grand Diva er referencen, efterfulgt af Grand Cupe.

  • Stridsvognen
    Stridsvognen Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 20
    #37   30. apr 2020 Megaline er en umulig højtaler at håndtere, alene at finde 2 forstærkere der spiller helt ens, selv med Gravity er det lidt problematisk, grand har sløv bun, og kommer aldrig rigtig til live, Diva er lige det du spænder for den, så ja den er et værktøj som er extremt kritisk, og virker helt sikkert bedst på Daner udstyr da det er tænkt efter samme princip. Der findes en Dali Grand prototype som er en dobbelt diva, og den er nok det mest extreme dali nogensinde har lavet.

  • #38   30. apr 2020 Nu kender i to jo en del til Dali Evidence 870, lyder det til, hvilke integreret forstærker vil i mene er den bedste i pris op til de 8000kr som TS forskriver
    Eller skal det forstås sådan at det er højtaleren i mener der er det største problem.


  • Stridsvognen
    Stridsvognen Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 20
    #39   30. apr 2020 Jeg ville nok snuppe en NAD C375 til et sæt 870, den har dali brugt en del i udviklingen af flere generationer højtalere, så det samspil fornægter sig ikke, dog er det svært at spå om resultatet når man ikke kender kvaliteten af kilden. 870 har lidt dali grand karakter over sig, lidt sløv boomende bund, som jeg aldrig har hørt noget godt attack fra, om så du spænder en Gravity i dem. Og så tænker jeg Evidence også er tunet til lettere uregerlige rum/ akustik, da de er fra dengang hvor super minimalistiske rum var godt på vej, vandskurede væge, klinkegulve gipslofter og store vinduspartier.
    Kombinationen af lille forstærker og 870 er bare ikke lige et hit, selvom den lille nad gør det godt.


  • Stridsvognen
    Stridsvognen Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 20
    #41   30. apr 2020 Det er så fordi udstyret ikke magter opgaven, så er det nemmere at købe højtalere der ikke er transperante nok til at afsløre hvor pågående udstyret er, et par Cupe på en Denon PMA S1 og DCD S1 er ikke at fornægte, eller Daner namit pa150 og Daner detal på et sæt grand diva, det er bare ikke udstyr der kommer til de fleste, pointen er bare at det ikke er højtalerens skyld, men udstyret akustikken og hvad der ellers er af omkringliggende parametre, hvilket også er derfor man voicer højtalere som man gør idag, feks er et sæt Epicon 2 super kedelige at lytte til på Denon S1 sættet, men smider man en NAD C388 på cupe så er det noget usammenhængende klimteri, på med epicon og så er det ok til baggrundsmusik man aligevel ikke gider lytte kritisk til.

  • Stridsvognen
    Stridsvognen Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 20
    #43   30. apr 2020 Forstår sagtens din holdning, men ikke sikker på jeg respektere meninger om produkter man læst sig til. Må man spørge hvad du egentlig spiller på?

    profilbillede
  • Stridsvognen
    Stridsvognen Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 20
    #45   30. apr 2020 syntes altid det er relevant at vide hvad folk bruger for muligvis at forstå deres reference, og et billede af rummet siger også en del. Det tilføjer lidt åbenhed når man forsøger at vejlede andre. Der er alt for mange wanabee keyboard helte på div hifi fora disse dage som spiller på sonos, og læst sig en holdning til resten.

  • Stridsvognen
    Stridsvognen Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 20
    #47   30. apr 2020 Ilm. jeg holder mig til at udtale mig om grej jeg ejer eller har ejet, det finder jeg mest sagligt, og så skammer jeg mig ikke over mit udstyr.
    Mindes ikke jeg har mødt dig før, måske vi skulle prøve at mødes til en lytteaften, det plejer at give mange gange mere indsigt og forståelse end at tæske keyboard. Hvis du er frisk kigger jeg gerne forbi.


  • #49   30. apr 2020 Hmm #48 hvis ikke du gider den form for debat så undre det mig lidt at du selv er ekstrem hurtig til at føre den for form debat, bare man spørger til dit setup så må man have en god sommer smiley snup en tudekiks smiley

  • #51   1. maj 2020 Tænkte det nok, du skriver at det ikke skal ende som på andre fora, har du tænkt den tanke at hvis du oplever det er sådan at det så måske var tid til at se indad det kunne jo være at problemet er ca 40cm fra din skærm.

    Det sidste du skriver overlader jeg til andre at vurder, men dit udsagn vidner om din forstand på Hi-Fi udstyr.
    Jeg skal nok lade være med at kommenter på fremtidige indlæg fra dig for jeg tror du søger konflikter.


  • #52   1. maj 2020 Her er en Krell til kun 6900kr
    Så min anbefaling, skynd dig at slå til.
    https://www.dba.dk/ny-staerk-pris-sat-25-ned/id-1064876500/


  • Gubby L
    Gubby L Tilmeldt:
    sep 2019

    Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 5
    #55   12. maj 2020 martin S. hjælper ikke at slette sin profil og lave en ny og udgive sig for at være en anden...

  • #56   13. maj 2020 #54 vil det sige du opretter dig efter at have fulgt hifigalleriet i 5år for at kommenter på et indlæg som du mener er tåbelig ? det siger vist alt smiley du skulle vel ikke hedde "Søren S" sidst du var her inde smiley smiley

  • #58   13. maj 2020 Hvad er det lige der sker her??? smiley

  • #59   13. maj 2020 #57 hvem starter lige /fortsætter det negative, i øvrigt velkommen Martin S eller Søren S eller hvad du nu hedder.
    Jeg søger bestemt ikke det negative, jeg bruger faktisk en del tid på at forsøge at give råd og vejledning ud fra den beskedne viden jeg har om emnet og er ej bleg for at sige lort er lort set ud fra mit synspunkt, andre er da yderst velkommen til at have et andet synspunkt end den jeg har.


  • Stridsvognen
    Stridsvognen Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 20
    #60   14. maj 2020 Martin S lad os mødes så skal jed demonstrere det for dig, hvor i landet kan du træffes?

  • Stridsvognen
    Stridsvognen Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 20
    #62   14. maj 2020 Martin jeg vil utrolig gerne møde dig så vi kan ta det lidt mere praktisk, så kan jeg også få en fornemmelse af hvordan du stykker dit hifi sammen og hvordan dine Megaline spiller.

  • Gubby L
    Gubby L Tilmeldt:
    sep 2019

    Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 5
    #64   15. maj 2020 Kræver jo ikke særlig meget hjerne. I 2 år så beslutter du dig først at kommentere og lige dette. ??. Ja godmorgen.

  • Stridsvognen
    Stridsvognen Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 20
    #65   15. maj 2020 Martin nu er Megaline lidt en speciel højtaler fra dengang Dali lavede extreme højtalere, så tænker det er lidt svært for dig at forholde dig til min påstand hvis du ikke du kan teste på et sæt megaline, et sæt Dali Grand Diva kunne være et alternativ, da de også er extremt transparente, jeg kan evt medbringe min Dali Gravity, og vi kan lytte den op mod din Gravity og se om vi kan høre forskel. Syntes helt sikkert vi skal finde en måde at mødes så vi måske begge kan udvide vores horisont, og sociale færdigheder.

  • Stridsvognen
    Stridsvognen Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 20
    #67   15. maj 2020 Martin det tror jeg på, de fleste forstærkere er også så farvede i lyden at det mildest talt er umuligt at definere lyden, nu var posten du komenterede på omkring Megaline, of Gravity var nævnt, og det er lidt specielt udstyr, som man nok skal have et lidt mere intimt kendskab til end du har, jeg vil dog hellere end gerne invitere dig forbi til en demo så du også kan få mulighed for at lytte til det jeg oplever her.

    Nu nævner du at du kun har været her i 14 dage, du skulle vel ikke være ham den ustabile sletter der har huseret her på siden?


  • #68   15. maj 2020 #66 for ikke så længe siden i denne tråd, kritiserede du omgangstonen fra et par bruger.

    Hvad kalder du så denne her kommentar ?
    "Gubby L det kræver så helt åbenlyst lidt mere hjerne end du kan diske op med."
    Skulle vi ikke skrives ved om Hi-Fi produkter, Lyd & akustik i stedet for at rakke hinanden ned ? Det var vist det du selv søgte hvis man læser lidt mellem linjerne. for det hjælper jo ikke at kaste med sten hvis man selv bor i et glashus smiley


  • Stridsvognen
    Stridsvognen Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Svar: 20
    #69   15. maj 2020 Jeg har inviteret Martin her, og på PM, så vi kan få en voksensnak, så må vi håbe det fungere bedre end når der er keyboard imellem.

  • Gubby L
    Gubby L Tilmeldt:
    sep 2019

    Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 5
    #70   15. maj 2020 Mente 5 år.

    Du har fulgt med i 5 år og vælger at kommentere dette. Slet nu denne bruger også. Og lav en ny med dit rigtige navn og alder...


Kommentér på:
Abefalinger til ny stereo forstærker

Annonce