Squeezebox duet, NAS, boxee??? {{forumTopicSubject}}
Hej HIFI.
Jeg søger en løsning til mit musik anlæg i lejligheden.
Jeg kunne godt tænke mig at have en netværksharddisk, og logitech squeezebox duet til at streame fra den.
Men er i tvil om hvilken harddisk jeg skal købe?
Er der alternativer til logitech squeezebox?
Jeg vil også gerne have så jeg kan streame min musik i soveværelset, køkken, stue og evt badeværelse. I stuen søger jeg nogle små med effektfulde højtalere - Hvilke?
I de andre rum ved jeg ikke helt hvilke løsningsmuligheder jeg har for at få musiken 'ud'.
Skal jo have en squeezebox modtager, men hvad kan jeg sætte den til af anlæg? For det burde da ikke være nødvendigt med en forstærker som i stuen i hvert af de andre rum?
Og sidst, men ikke mindst, er der så nogen der ved om squeezebox duet kan forbindes med boxee? (som jeg også gerne vil have mig anskaffet)
Det er mange spørgsmål, som kan være svære at besvare. Har læst en masse på nettet, men det har gjort mig endnu mere forvirret, end da jeg startede...
aug 2005
Følger: 7 Følgere: 8 AV-enheder: 6 Emner: 92 Svar: 345
og en 2tb harddisk, et sæt Usb højttalere eller et (Usb lydkort så kan du bruge dit nuværende anlæg, så kan du spille direkte, Synology understøtter samtidig ´squeezebox fra logitech samt Itunes server til din Ipod hvis du har en,
Synology ds110j er kun et forslag, der er lavet mange forskellige modeller,
der findes også andre end Synology, men nu er det lige den eneste som jeg kender, og jeg har 3 kørende herhjemme, de er skidelækre,
aug 2005
Følger: 7 Følgere: 8 AV-enheder: 6 Emner: 92 Svar: 345
PS DS110j kan gøres trådløs ved at putte en Dongle i en af de 2 usb porte så placeringen af den er ikke afgørende, og er den først på det trådløse netværk er mulighederne uendelige... vil jeg da mene
Squeezebox duet, NAS, boxee???