Squeezebox - Youtube {{forumTopicSubject}}
Hej derude.
Har været ude og investere i en Squeezebox Duet og har koblet den op til min NAS server.
Det fungerer jo ganske perfekt.
Men jeg ville gerne have, at jeg kunne afspille fra youtube. Har tilmed fundet udvidelsesmodulet inde i Squeezebox serveren på min NAS og installeret det.
Jeg kan søge på youtube efter alle sangene - tilmed trykke afspil og så henter remoten et billede ned, viser teksten (titlen på sangen), kunstneren og den viser tilmed at den er i gang med at afspille sangen.
Men problemet ligger i, at der ingen lyd kommer ud. Den henter alle data ned som beskrevet ovenfor, men der kommer bare ingen lyd ud.
Er der nogen, der har erfaring med dette udvidelsesmodul? Eller eventuelt har en anden løsning?
Modulet skulle eftersigende bare videresende lyd-signalet til squeezeboxen, hvor videoen så bare bliver filtreret fra.
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 52 Svar: 265
okt 2007
Følger: 46 Følgere: 50 AV-enheder: 2 Emner: 98 Svar: 1.886
Lige nu kører jeg RCA. Skulle være mærkeligt, hvis lige præcis dét ikke ville virke med denne youtube udvidelse.
Men det er da et forsøg værd.
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 52 Svar: 265
okt 2007
Følger: 46 Følgere: 50 AV-enheder: 2 Emner: 98 Svar: 1.886
I følge nedenstående link, understøtter plugin'et ikke en QNAP NAS Server eller også er det omvendt.
http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=87731&highlight=YOutube
Blot ment som information til de personer, der måtte ønske at prøve sig af med det
Squeezebox - Youtube