{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.110 visninger | Oprettet:

hvilket anlæg ? {{forumTopicSubject}}

hej...
jeg har tænkt og købe et anlæg til ca. 10000 til min konfi og det skal bare spille godt og have en god bass osv..
har kikket på cerwin vega og det ser fedt ud. min bedste ven's far her noget cerwin vega og det er noget der ser fedt ud !
jeg har selv en 100watt forstærker.. er den god nok ?
jeg skal bruge anlæget på mit værrelse og det skal måske også bruges til nogle fester osv..
høre techno (staves) og det anlæg i skriver om skal der helst linkes til..
det skal helst købes i dk, for så kan jeg nemmelig se det før jeg køber smiley
ps. det skal være nyt !
og +/- 10000 kr..
håber i vil hjælpe en rigtig noob her smiley


Kommentarer på:  hvilket anlæg ?
  • #1   4. dec 2009 skal det være nyt hold dig fra cerwin vega køb noget pa grej når det er til fester

    hvorfor vil du ikke købe brugt


  • #2   4. dec 2009 skal vi sige jeg har haft meget dårrelige handler brugt...
    har du et link ? men skal jo ikke feste så tit men jeg er jo kun 13 men skal jo have et godt anlæg aligeveld smiley


  • #3   4. dec 2009 nice tråd morten? jeg står og med det nøjagtigt samme lad os kalde det problem :D... men jeg har undersøgt hifiklubben (skal lige siges jeg har i forvejen en old-school NAD 3155 og så 2 hjemmebyggede højttalere og to ældre sony) nå men jeg ved jo ikke hva du har af højttalere fjernsyn osv. men jeg har de 4 højttalere der, en flad skærm ,en PS3 og en xbox 360 (var der nogle der sagde jeg var lidt nørd :D) og med den opsætning har jeg kigget på:


    DENON AVR-2310 - 4,999 kr.
    CERWIN-VEGA VE-28SX - 2,499 kr.
    CERWIN-VEGA VE-5C - 799 kr.
    ARGON 5101H HDMI - 199 kr.
    VAN DEN HUL The SNOWLINE - 98 kr.




    ________________
    | |[_______________________________] - Marmorhøjttalerne (2) /_________ STATUS: STYR PÅ!
    | |[_______________________________] - De Grå Sony (2) \
    | | _______________________________ - CERWIN-VEGA VE-28SX ("Sub'en) <------------ STATUS: Mangler Kabel
    | | _______________________________ - CERWIN-VEGA VE-5C (Center'en) <------------ STATUS: STYR PÅ!
    | |
    | |__________\ HDMI til Fjernsyn
    |DENON AVR-2310| /
    | | /________ Komponent Fra Xbox 360
    |______________| \ HDMI Fra PS3








    Ialt Sum: 8,500 - 9,000 kr.

    tror ikk det er særlig pænt, men ordner det lige om lidt


  • #4   4. dec 2009 DENON AVR-2310 - 4,999 kr.
    CERWIN-VEGA VE-28SX - 2,499 kr.
    CERWIN-VEGA VE-5C - 799 kr.
    ARGON 5101H HDMI - 199 kr.
    VAN DEN HUL The SNOWLINE - 98 kr.



    Ialt Sum: 8,500 - 9,000 kr.


  • #5   4. dec 2009 på hifiklubben.dk


  • #6   5. dec 2009 du skal da bare have nogle brugte cerwin vegaer, de er KLASSER bedre end de nye der er på markedet

    men ellers nogle dali 109, 909 det er også fede højttalere, der kan andet end bare at spille bom bom, dem bliver du glade for i længere tid end et sæt cv, for de kan ikke andet, og dali 909 er på fuld højde med en cv 15"


  • #7   5. dec 2009 okay det lyder da spændene smiley

Kommentér på:
hvilket anlæg ?

Annonce