{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Ny stereo forstærker til B&W {{forumTopicSubject}}

Hej

Da jeg har indset at jeg ikke får mig et surround anlæg, og egentlig hellere vil køre i stereo setup, søger jeg en ordentlig stereo forstærker.
Jeg kører med B&W CM5 højtalere, og så har jeg en lille xtz w8.16 sub, til når der skal lidt mere bas i film.
Jeg bor pt i en lejlighed, men jeg skal have mig et hus når det rigtige dukker op, og derfor kommer der også nogle gulvhøjtalere i stedet for mine cm5, når der er bedre plads og ingen naboer:)

Derfor må det gerne være en forstærker, hvor jeg er fremtidssikret.
Jeg kører pt med en Pioneer VSX 921.

Har selv tænkt på cambridge 851A, men har også kigget på Yamaha R-N803D.
Jeg kører optisk kabel til mit tv, og så køre jeg HDMI til ps4 og apple tv.

Så hvis ikke der er digital indgang og bluetooth i forstærkeren skal jeg vel have en eller anden form for dac?

beklager det blev et lidt langt indlæg, men jeg vil gerne have skåret potentielle forstærkere ned til et minimum, så der er færre at lytte til smiley

pris tænker jeg omkring de 5000. Både nyt og brugt kigges der på..

mvh
Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny stereo forstærker til B&W
  • Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    nov 2018

    Følger: 1 Svar: 1
    #1   28. nov 2018 Jeg har altid været glad for Yamaha forstærker og har også selv en i dag. Yamaha R-N803D lyder fornuftig og har fået god anmeldelse. Hold øje med weekendtilbud hos Elgiganten der kommer de ind i mellem på tilbud og du kan spare en del. Mener også du hos Elgiganten kan prøve den derhjemme og stadig have returret. Hør nærmere i butikken. Vh Peter

  • #2   29. nov 2018 Okay tak. Det eneste jeg er i tvivl om, er bare om sådan en n803 er stærk nok til nogle gulvhøjtalere i fremtiden. Men kan se at tapeconnection har en butik i Århus. Kunne jo lige besøge dem en dag. De må kunne svare på det

  • Brian B
    Brian B Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Svar: 19
    #3   4. jan 2019 Ja, du skal have en DAC. Jeg har brugt en DacMagic 100, som i design matchede min Cambridge 851A. Den er forresten stadig til salg her på siden smiley


  • Brian B
    Brian B Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Svar: 19
    #4   4. jan 2019 En anden bruger har en DacMagic 100 til salg....


Kommentér på:
Ny stereo forstærker til B&W

Annonce