{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cerwin-vega e-712.
  • #1   22. jan 2008 Det er vel bare at købe dem, hvis du selv synes de spiller godt.
    Du skal ikke altid høre efter hvad andre anbefaler, da dine ører er helt anderledes end deres.

• #2   22. jan 2008 Problemet er bare de står langt fra mig, det er lidt langt at køre 213 km for at høre en højtaler og så blive skuffet smiley

• #3   22. jan 2008 213km er ingen afstand for at hente lyd.
    Det er da muligt du bliver skuffet, men så fortsætter man jo bare jagten.
    Jeg hentede mine ht'ere i Århus, mine monoblokke i København, min forforstærker i Skive osv osv.
    Det er blevet til nogle kilometer, men har været det hele værd.

• #4   22. jan 2008 Du har fat i noget. Men kender du noget til e-712'eren?

• #5   22. jan 2008 Jeg er nok ikke den rigtige at spørge om CV, da det ikke er pæne ord jeg ville skrive.
    Har dog en nogle stykker af dem, og har været dybt skuffet hver gang.
    Den eneste model der kan "spille" i mine øjne, er den der hedder 1215.
    Jeg ville aldrig røre e-712'eren med en ildtang, men jeg har altså et andet lydideal end dig.
    Er du til højt musik, og ikke går op i detaljer og alt det der, er CV et udemærket valg til netop det. De er udelukkende bygget til at larme, og intet andet.
    Jeg synes du skal høre dem inden køb, og bliver du skuffet, skal du bare ikke have CV fremover.

• #6   22. jan 2008 Nu er du også lige dobbelt så gammel som mig smiley Du lytter nok heller ikke til samme genre som mig. Selvfølgelig foretrækker jeg en højtaler med god lyd, men jeg går ikke i små detaljer. Jeg vil bare gerne have noget der kan spille højt, med heftig bas, som stadig lyder godt.

Men du har nok ret, i bilen og så de 213 km afsted og høre dem smiley

• #7   22. jan 2008 E700 serien er ikke til at komme uden om hvis man vil have typisk Cerwin vega. Der mangler intet. Der er bas i store mængder, også lyder denne serie faktisk forbavsende godt. Bassen er fyldig og diskant og mellemtone er detaljeret og behagelig, også selv om man spiller højt. MEGET HØJT!
    E700 serien er simpelthen en klassiker man aldrig bliver træt af.

fra cvc.

• #8   22. jan 2008 Jeg er godt nok en "smule" ældre end dig, men jeg var også ung engang, hvor det skulle være fest og ballade.
    Jeg byggede dog selv et par kasser, der var ved at drive mine forældre ud af hytten.
    Jeg havde 12kvm, hvor der var 4 højttalere og 2 subs under sengen. Ialt bestod systemet af 22 højttaler enheder, hvilket kunne høres laaaaaangt væk.
    Jeg er dog blevet en del klogere siden da, men mener stadig du bør lytte til lidt forskelligt, inden den endelige beslutning tages.

Held og lykke med jagten.

• #9   22. jan 2008 E Serien er meget velkonstrueret. Gode solide kabinetter af den typiske Amerikanske Cerwin Vega stil. Gode kraftige basser, fine mellemtoner, og olie kølede diskanter. E-serien var desuden den allersidste serie som blev lavet i USA inden knøjser modeller tog over. Men E serien er skam 100% iorden og ligeså er E712eren. Så den kan du roligt købe. Tror ikke du vil blive skuffet. (:

Kommentér på:
Cerwin-vega e-712.

Annonce