{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.358 visninger | Oprettet:

Audiovector M3 super Mk.2 / B&W 802 se {{forumTopicSubject}}

Hej har solgt mine "elskede" Dali 40se pga. omflytning i stuen, så nu er de blevet for store der hvor de står nu med dårligere lyd til følge "IKKE pga. kæresten " og har købt nyt anlæg som jeg skal hente Mandag.

Sættet består a Lyngdorf SDAI2175, og Lyngdorf CD1 "og glæder mig"

Og i den forbindelse er der 2 højtalere jeg er faldet lidt for, meen har aldrig hørt/set dem i virkeligheden og vil høre hvad folk herinde mener!!!

Lyngdorf sættet spiller MEGET detaljeret"godt synes jeg og vil gerne have de højtalere som jeg får mest ud a "til mit budget til højtalere" ca.7000-8500kr.

her er de 2 modeller: Audiovector M3 Super Mk.2 og B&W 802 Mk.3

Håber i kan komme med nogle gode tips/råd til hvilke a de 2 modeller i mener er bedst "som jeg skal kigge efter på dem" så jeg kan få lidt en ide om hvad det skal være.

Vh.Søren.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audiovector M3 super Mk.2 / B&W 802 se
  • #1   6. dec 2007 Er det de nyere 802'er med nautilus hovedet, eller er det den gamle matrix model?

  • #2   6. dec 2007 Hej micma18 .

    det er den gamle matrix model.


  • #3   6. dec 2007 Det er lidt svært, kender ikke Audiovector helt vildt godt... Men jeg ville tro at der er mere teknik for pengene i B&W'erne?

    Har du ikke mulighed for at lytte til dem?


  • #4   6. dec 2007 Helt okay,

    jo jo skal afsted og lytte på et sæt audiovector søndag aften.

    Men fandt også et sæt Aurum Cantus AC-782

    i samme by som dem skal jeg også forbi og lytte på. Meen har godtnok aldrig hørt om dem? meen synes det lyder lidt spændende det han kunne fortælle om dem.


  • #5   6. dec 2007 Jeg tror næsten der er lige meget teknik i både Audiovector og B&W. B&W er engelsk lyd og lyder derfor lidt mere tøre i lyden, hvis du prøver at ligge mærke til det.
    Audiovector er mere dynamiske og detaljeret, og med det følger der også et luftigere lydbilled med. Men det er så også den enste i jeg syntes der er bedre end B&W's højtalere. Men det betyder da bestemt også noget.

    Har ikke hørt om de Aurum Cantus AC-782. Generelt ikke om mærket Aurum.
    Det bliver spændene og se, hvad du syntes om dem så.


  • #6   6. dec 2007 Ja det med de er mere dynamiske og detaljeret er et STORT + for mig "og perfekt for Lyngdorf" selvom de måske nok kan løfte en idt træt højtaler for det er ubetinget den bedste lyd jeg har hørt da jeg var afsted og lytte de 2 lyngdorf produkter i sidste uge selvom jeg har haft flere forskellige effelkt blokke. Deriblandt Mark Levinson.

    Men jeg kommer med en tilbage melding når jeg har været afsted på en lytter søndag.


  • #8   7. dec 2007 B&W er ganske vist engelsk, men deres lyd er nu ikke specielt engelsk orinteret. Engelsk lyd plejer at være varm og tilbagelænet, sådan vil JEG bestem ikke karakterisere B&W.

  • #9   7. dec 2007 Anders L, LÆKKERT set up...

    Men ja det er svært når man ikke rigtig kender de 2 type højtalere men nu skal jeg ud og lyyte bla. et sæt audiovector M3 super Mk.2 søndag, og jeg må være ærlig at sige at ren udseende mæssigt synes jeg bedst om Audiovevctor "men det bliver lyden der bestemmer" og selvom den Lyngdorf jeg skal have "SDAI 2175" er en "lille" forstærker tror jeg godt den kan magte både B&W, og Audiovector.


  • #10   7. dec 2007 Ups Anders A.

  • #11   7. dec 2007 Ja .. jeg syntes bestemt heller ikke B&W lyder varm og tilbagelænet. Men syntes nu bare altid når man høre højtalere eller forstærkere produceret i England, har de altid en tør lyd. Og det er noget jeg bestemt syntes B&W har. Specielt på de lidt billigere modeler. Føj! undksyld jeg "siger" det. Men vi har jo alle forskellige øre.

    Jeg har ikke hørt nogle af Lyngdorf's højtalere før.


  • #12   17. dec 2007 Hej så blev der købt højtalere og det blev Audiovector M3 super Mk.2 der blev valgt.

    og jeg må give Simon V ret de er meget dynamiske og detaljerede, og er overrasket over hvor meget bas der er i dem efter deres størrelse på enhed/kabinet så det bliver en fryd at komme til at sidde og lytte musik.

    Vh.


Kommentér på:
Audiovector M3 super Mk.2 / B&W 802 se

Annonce