{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jamo
  • #1   5. feb 2016 Jamo D365 kan da spille højt, men den serie er noget billigt skidt. Pro serien er meget bedre. I hvert fald ex modellerne. Har dog ikke hørt dem der hedder Professional.

• #2   5. feb 2016 tænkte også pro 400ex

• #3   5. feb 2016 Jeg har dog kun haft den lille 200ex, og den kunne altså spille højt og kraftig bas og lyde godt samtidig. Selv med en lille 40 watt forstærker, så kunne jeg høre det rykke i mine møbler. Og havde altså både jbl og cerwin vega i samme størrelse som ikke fik mine møbler til at ryste sådan når jeg spillede. Så pro ex serien er ikke dårlig. Diskanten er dog ikke øredøvende, men nu er det jo også lavet til pro brug smiley Så kan du få 400ex til fornuftige penge, så kan jeg kun sige prøv det.

• #5   6. feb 2016 de gamle vil ikke la mig købe Vega ??
    men jamo måtte jeg

• #6   6. feb 2016 Hvis de ser de jamo pro 400ex først, så siger de nok nej igen alligevel smiley hehe
    Om der står jamo eller cerwin vega eller dantax eller noget andet, er vel lige meget. Hvis højtalerne alligevel kan ryste tingene ned fra væggene med den rigtigte forstærker smiley

• #7   6. feb 2016 har selv dantax sx250
    det var fordi de læste på nettet at cerwin Vega var alle forældres hade højtaler der kun spillede bass og lød af lort
    men er de gamle vegaer også sådan
    ville de lyde bedre til rock ovs

• #8   6. feb 2016 Altså dine forældre burde være gamle nok, til at kende bare lidt til cerwin vega. Langt de fleste kender da lidt til cerwin vega. Også uden at burde slå det op på google smiley

Jeg synes klart de ældre vega´er er de bedste smiley Jeg har selv haft modellerne D5E, A316R og A103. Det med at lyde af lort, de vil da nok ikke være optimale til sådan noget som. Jazz og klassisk musik. Da de jo ikke er de mest detaljerede i lyden. Men til rockmusik er de geniale vil jeg mene.

• #9   7. feb 2016 de kendte dem sjovt nok ikke
    har også overvejet at købe et sæt beolab penta mere og en cerwin Vega sub men ved ikke om det kan kobles sammen

• #10   8. feb 2016 Er der preout til effektforstærker og subwoofer på din forstærker, så burde det ikke være et problem.
    Sådan nogle penta´er kan dælme også levere et heftigt lydtryk, med den rette forstærker. Selvom de ikke går ret dybt i bassen.
    Har selv haft beovox penta, med en kraftig forstærker på. Og det var noget der rykkede smiley

Kommentér på:
jamo

Annonce