{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.069 visninger | Oprettet:

GamuT {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen.

Jeg må da blankt indrømme at jeg bliver helt forkuldret over at læse så gode anmeldelser på H4A omkring GamuT's standerhøjtaler L3.
Får uden tvivl lyst til at høre på et sæt højtalere med enheder af fineste slags, og som er forbedret dén tand mere til at opleve til GamuT's forventninger omkring en órdenlig standerhøjtaler.

Det kan godt være jeg lyder dum... Men hvad er grunden til at man køber et sæt GamuT L3 til 39.000 kr istedet for at investere i et sæt B&W 803s eller Helicon 800W?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GamuT
  • #1   12. apr 2007 Fordi det ikke er alle der har plads til så store højttaler f.eks...

Og så er der nok også nogen der mener den lyder beder end dem, nogen der enda går så langt at kalde den, den bedste stander højttaler!

Jeg personligt bryder mig ikke om den...

The MBG

• #2   13. apr 2007 Stander højtalere har den fordel, at de har et ret lille kabinet, og derfor har de meget bedre styr over bassen, og det er lettere at frembringe en tight og kontant bas.

Det er helt sikkert også lettere at få 2 enheder til at spille sammen, end f.eks. 3 eller flere.

Ulempen er self. også størrelsen, for det er jo begrænset hvor store lydtryk en lille højtaler kan levere, og bassen er heller ikke dæmpet så meget i et stort kabinet, som i et lille... (Ikke at en stander højtaler ikke kan spille dybt!)

Jeg har endnu ikke hørt L3'erne, men har nu også fået det indtryk at der er tale om noget ud over det sædvanlige...

P.s. der er vist et sæt Duelund stander højtalere til salg på H4A, hvis dette også kunne have en interesse? http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=41146

• #3   13. apr 2007 hmmm... de duelund lignede lige et par standere på billedet, men det er det ikke! smiley

• #4   13. apr 2007 De er bare super lækre de Duelund (har jeg selv haft kigget op hehe)

The MBG

Kommentér på:
GamuT

Annonce