{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.774 visninger | Oprettet:

Små højtaler med god bas {{forumTopicSubject}}

Jeg har en lille Denon dra-f109 som er i familie med de små systemmer fra marantz som hififreaks sælger (MCR-510/610), den lyder godt og har masse af effekt til mit behov med nogen højtaler på 86db

Jeg har 1 jamo sub 200 (subwoofer) sammen med mine boston a23 jeg har prøvet at justere, prøvet at spille uden subwoofer og når jeg prøver en af de her bas test på youtube der går op og ned i frekvens området i bassen, så mangler der lidt niveau fra 90-75 hz og så kommer der lyd fra min subwoofer (delefrekvens ca 100hz fra subwooferen), min fronthøjtaler Boston acoustics a23 spiller godt og højt de kan bare ikke tåle så meget effekt som min denon dra-f109 har og som min boston acoustics a26 kunne, de blev skiftet ud med a23 pga skift til ialt 4 pc skærme.

Nu er det sådan at jeg har 3 jamo sub 200 hvor den ene ikke virker og har så kun 1 subwoofer til mit surround anlæg, der var tanken så at bruge begge subvwoofer til mit surround anlæg og så finde nogen lidt større højtaler til min pc, problemet er bare at a25'erne er lidt for dybe de kan ikke stå helt optimalt på den hylde jeg har bag mine skærme.

Kan i anbefale nogen små højtaler derunder max ca 20-21 cm i dybden og med 4-5½ " basendhed der har god bas dyb bas (under 80hz) og som kan tåle masser af effekt til max 2000kr sættet, f.eks et sæt Q Acoustics 2020i er alt for dybe til min reol så dem kan jeg heller ikke bruge, dali zensor 1 har jeg haft og de er også for store til min hylde.


Kommentarer på:  Små højtaler med god bas
Kommentér på:
Små højtaler med god bas

Annonce