{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
51 visninger | Oprettet:

Valg af højttalere {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået anskaffet mig en Sansui AU-D9 og skal ha fundet mig et bare gode gamle old school 3-4 vejs gulvhøjttaler med en 12" woofer (i stil med noget af det gamle CV), men jeg er sgu i tvivl om hvad jeg skal gå efter... Jeg bor i rækkehus med fruen og en flok unger så lydkvaliteten prioriteres højere end dB, så de skal gerne kunne nydes ved lav volumen.
Musikken er alt fra rock, heavy, techno, pop og hiphop.

Jeg har selvfølgelig en svaghed over for de gamle CV'er men der er virkelig mange delte meninger og endnu flere forskellige serier med forskellig lydkvaliteter, så det er virkelig svært at finde rundt i... Jeg har også kigget på et par gamle JBL L50 som jeg synes er mega fede, eller et par gamle Pioneer, men jeg kun e virkelig godt bruge noget input så jeg ved lidt mere hvad jeg skal gå efter så jeg ikke skal køre lande og rige rundt for at høre de forskellige højttalere...
Budgettet ligger på 4000 + ÷

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af højttalere
  • Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    dec 2024

Svar: 11
    #1   i går kl. 16:30 Til den dejlige forstærker og musiksmag, ville jeg helt fikkert kigge efter et sæt Dali 7(A) eller Dali 18MKII

• #2   i går kl. 16:55 Thomas C.

De er desværre for høje da de vil stå for tæt på tv'et... Søger også noget mere vintage stilart.

• Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    dec 2024

Svar: 11
  • #4   3 timer siden Jeg har fundet et sæt Sansui SP-1500 til en 900kr. Er det noget der dur til den pris? Synes de ser super sprøde ud og har læst mig frem til nogle gode reviews. Er godt bevidst om at de ikke var lige så skarpe til at lave højttalere som de var til forstærkere.

Kommentér på:
Valg af højttalere

Annonce