{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.006 visninger | Oprettet:

Sabrina S
Sabrina S
Tilmeldt:
25. jan 2023
Følger: 4 Emner: 1 Svar: 3

Mission 75as sub {{forumTopicSubject}}

Hej

Er der nogen der kender til denne Sub ? En mission 75as active subwoofer ? Har prøvet at lede på nettet men finder kun få gamle opslag fra dk - jeg skal ikke bruge den da jeg har en og ved ikke hvad man kan sælge den for , bare sådan ca ? Nogen der måske har en ide og vil være behjælpelige smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mission 75as sub
  • #1   25. jan 2023 Der var en tilsalg i DBA i 2019 til 1000kr men prøv selv at slå den op på hifishar.com der kan du se hvad der er til salg og hvad der har været tilsalg

    Hvor i landet er den ? kunne være interesseret


  • #2   26. jan 2023 kan se jeg ikke kunne stave smiley du kan slå op på hifishark.com

  • Preben H
    Preben H Tilmeldt:
    jun 2021

    Følgere: 1 Svar: 10
    #4   26. jan 2023 hvis enhederne har det godt, ikke er revner osv. vil jeg sige omkring 2000 kr.

  • #5   26. jan 2023 #4 hvordan kommer du frem til det ? det er noget over markedsprisen så vidt jeg kan se

  • Sabrina S
    Sabrina S Tilmeldt:
    jan 2023

    Følger: 4 Emner: 1 Svar: 3
    #6   26. jan 2023 Selv om den er gammel så er den passet og plejet de sidste 10 år ca da min far var total hi-fi freak - men hvad og hvornår han sidst kan have gjort noget ved jeg ikk??
    Men tjekker li om enhederne smiley

    Har kigget på hifishark og andre steder og synes det meget blandet hvad de er sat til - men min tanke var også omkring de 2000,-

    Tusind tak for jeres svar i hvert fald smiley


  • Sabrina S
    Sabrina S Tilmeldt:
    jan 2023

    Følger: 4 Emner: 1 Svar: 3
    #8   26. jan 2023 Okay - men skal også li tjekke den efter inden kan sætte nogen pris smiley

  • #9   26. jan 2023 Hvor ved du fra den er passet og plejet når du ikke engang har afprøvet den ?
    Der er en til salg lige pt. til 200liva som svare til 760kr og de første 5-6 stk. under tidliger salgs annoncer koster alle under 1000kr så 2000kr er helt hen i vejeret.
    Som Thomas skrev så kan man jo få en noget nyere brugt sub til 2000kr


  • Sabrina S
    Sabrina S Tilmeldt:
    jan 2023

    Følger: 4 Emner: 1 Svar: 3
    #10   27. jan 2023 Hvem siger jeg ikk har afprøvet den? Og jeg ved den er passet og plejet fordi det var min fars og han var hi-fi freak hvilket jeg også skrev - så derfor ved jeg det. Den spiller virkelig godt! Den er meget bedre i lyden end den jeg selv har, den eneste grund til jeg ikk beholder den er fordi den ikk er sort og ikk passer til de sæt jeg har i forvejen - måske den bar skal i værkstedet at stå i stedet der kunne også godt bruges mere bas smiley

    Ellers tak for hjælpen smiley


  • #11   27. jan 2023 Det gør du i #8
    Der er da mindst lige så mange skrammer på den her som på andre jeg har set på hifishark så passet og plejet ?
    Hvis du mener den er bedre end den du har og bare mangler den er sort så kan man da male den sort.


  • #12   27. jan 2023 Men den ser da rigtig fin ud og det er da rigtigt træ er det ikk? Det ligner det ihvertfald har en ide om at den spiller fed bas ved du hvor langt den går ned i Hz? Ydermere forstår ikke rigtig hvordan den er bygget hvor sidder bas enheden henne???


    Kenneth


  • #13   27. jan 2023 Nå ja ok sorry det er mig der er dum den sidder selvfølgelig indeni og så må der vel sidde nogle "basporte" prøv at tage et billede af dem hvis det er



    Kenneth


  • #14   27. jan 2023 De sidder 2x8" i bunden

    27hz (-6db) og en 100watt forstærker så ikke de ville specifikationer.


  • #15   27. jan 2023 Nej ok troede bare den var federe den ser sådan ud og nej du har ret det er ikke så imponerende hvis ikke den går lavere end det



    Kenneth


Kommentér på:
Mission 75as sub

Annonce