{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  B&w as6
  • #3   30. okt 2014 Det er heller ikke som erstatning til min 610:-). Håber sådan set ikke de to sub's tåler sammenligning:-)
    Det er som sub nr 2 i mit setup

• #5   30. okt 2014 Det overvejede jeg også, men jeg må erkende, at trods det at jeg er B&W slave;), så er de altså overpriced.. Så hvis jeg går "all in" på subwoofer nr 2 bliver det en SVS SB2000.
    Selv deres SB1000 som koster 3800 fra ny (i kedelig farve dog), leverer et højere og mere jævnt lydrtryk end eks B&W asw610XP.

Jeg er glad for min 610, men kan finde mere ydelse for samme penge. 610 spiller dog imo fremragende og yderst kontrolleret.

• #7   30. okt 2014 Hmm jeg søger egentlig ikke "mere" i den forstand.. Jeg har et lille rum så jeg kan ikke udnytte en kæmpe woofer alligevel. Jeg vil sige at jeg også få valuta for mn b&w 610 nu. Jeg er fint tilfreds faktisk med opsætningen nu og har lavet kravle metoden;).

Jeg har tidligere haft 2 subwoofere og oplevede klart en "bred/varm og fyldig rumlen" i nærmest hele min stue.:)

Så at en nr 2 subwoofer ikke som udgangspunkt, er egentlig ligeså meget lysten til at prøve andet og at man umiddelbart får mere ydelse ved andre.

SVS specalieserer sig i subwoofere, så tænker det er et godt udgangspunkt.

En SB1000 skal være rigtig præcis enddog. Den kører dog også med 300watt D-Klasse forstærker, der i peaks går til 700watt.
    Audioholics er svært begejstret for den sub. Også deres større SB2000. SB2000, bliver nok overkill alligevel, så det er nok mest sb1000 der har min interesse.

Jeg kiggede egentlig også på en ASW608, til at stille ved min venstre bagkanal. Med den placering, så har jeg subwoofer og står på de 2 bedste spots (ud fra kravle teknikken)

• #8   30. okt 2014 Sikke en vrøvlen:) "så at en nr 2 subwoofer ikke som udgangspunkt (IKKE SKAL VÆRE EN B&W) ville jeg have skrevet:)

• #10   30. okt 2014 Altså, lad os bare slå fast at jeg er en b&w fanboy. Jeg elsker simpelthen deres lyd og design. Har deres ørebøffer og haft deres Soundbar.
    Jeg elsker også min sub. Men syntes ikke den er i særklasse, som eks b&w p7 og deres panorama Soundbar (min mening). Sådan har jeg det dog ikke med deres asw sub..

Finder jeg en god pris på en 610 eller 608, kunne jeg sagtens finde på det, men ville gerne have en der langt ned, som jeg måske kunne skære så den ikke kører ret langt med op. En der kun skal agere som den allerdybeste sub.. Og der skal jeg virkelig ligge pengene på bordet for b&w.
    Mens svs eks laver nogle med en jævn db helt ned til 30, sågar 20hz uden de koster en arm.. At de så nærmest kun får ros er jo fint:-)
    Dere gamle svs 12sb nsd findes brugt til 2500 ca, og den er 610xp overlegen på alle punkter, markant faktisk. Og koster det halve.
    Ligesådan med deres nye 2000 serie.. Spl der er jævnt tæt på hele vejen, hvor b&w virkelig får et dyk ved 30-40 hz, husker det ikke helt:-)

• #12   31. okt 2014 Hejsa.

Jeg har 2 svs subwoofer stående i min stue. Den ene er pb12 plus og den anden er en pb2000. De spiller sindssygt. Jeg har haft en b&w pv1 og pv1d og b&w 750. Efter min mening giver svs langt bedre og dybere lyd en nogen af de andre. Uanset hvor meget du skruer op forsætter de bare derudad. Og til de priser som svs bliver udbudt til er det et scoop og købe dem.
    Efter min erfaring er det wauv.

• #13   31. okt 2014 Sådan:-). Det lyder interessant.. Det skal som skrevet være min sub nr 2. Mit bolig miljø er ret hårdt, samt det at det er et lille rum den skal spille i (evt tjek mine billeder), så jeg tænker at det må blive en sb2000. Jeg kunne overveje en sb1000 også..

Nu du har to hvilken vil du så anbefale?

• #14   31. okt 2014 Anbefaler også svs, de knepper alle subs i den prisklasse... undskyld sproget, men det gør de virkelig..

• #16   31. okt 2014 Det skulle jeg nok have skrevet lidt om, for det udelukkende til film jeg søger en nr2 sub..

• #18   31. okt 2014 Min tanke var faktisk, at den nye sub der kom til måske skulle gå dybt og skæres ved 40 eller 60hz. Så den egentlig kun tager sig af det dybere aspekt. Derfra hvor ASW610 knækker nakken og taber db..

I teorien er det da en god ide:)?

• #19   31. okt 2014 13#

Hvis jeg skulle vælge vil PB2000 være et skridt op i forhold til 610. Men den er jo portet og væsentligt større en 610. Det skal man være klar over. Det er en kæmpe karl.
    SVS 12+ er sindsygt. Men koster også væsentligt mere en pb2000. Jeg bruger dem kun til film. Og det er en fornøjelse.

• #20   31. okt 2014 Jeg tror at PB bliver for ukontrolleret i min stue. Føler mig lidt mere sikker med sb..

Men ja, jeg har endnu tilgode at finde nogen der skriver 610 fremfor sb2000..

Kommentér på:
B&w as6

Annonce