{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.743 visninger | Oprettet:

Cerwin vega CD 70 info? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Er der nogen derude der har noget info på dem? Om det er en god højtaler osv, har brugt søge funktionen men der var kun 1 svar, og vil gerne høre noget mere.

Har tænkt mig at krydre dem med en Monacor stageline forstærker på 130watt* 2 . Lyder det ikke okay?

De skal bruges til rock, techno, r&b osv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cerwin vega CD 70 info?
  • #1   10. okt 2006 Ja det er en lidt ældre model fra CW, men ikke en dårlig model.. Men som det gælder med alle andre højttalere fra den tid, bør du tjekke ophænget på basserne, da det har det med at mørne, når det når en hvis alder..

    Gå ALTID efter en model, som er så original som muligt, og sørg for at spørge efter standen på basserne, om de er blevet skiftet med nye originale eller om de har fået en renovation med nye ophæng..

    Konklusion: Gå efter en Cerwin vega VS 12


  • #2   11. okt 2006 Hej. Tak for svaret =)

    Men det er fordi jeg har fået et par CD 70 tilbudt virkelig billigt, og han siger de står som nye, tjekker dem selvfølgelig før jeg køber dem. Ellers er det et par vs 12 der skal ledes efter


  • #3   11. okt 2006 Ja tjek for guds skyld bassernes ophæng. Selvom de er hele, kan de gemme på ubehageligheder.. Hvis ophænget er begyndt at blive orange i stedet for rødt, er den gal.!

  • #4   14. okt 2006 Kan godt ske, at CD-70 er en uSA-model, men det ændre ikke på det faktum, at det er en ældre højttaler. Skulle jeg vælge ville jeg gå efter en AL-705/752. Bedre kvalitet.. Eller gå efter nogle af de ældre, med renoverede eller nye bas-enheder..

  • #5   21. nov 2006 Hey gammelt topic men skriver lige alligevel.

    Har fået anskaffet et par CD70, dejlige højtalerer fejler ikke ngoet som helst, dog skal der nye bas kanter i men fik dem os billig =P..

    Hvad ohm køre de egentlig ? De køre vel 8 ohm lige som de fleste andre gulvhøjtalerer ?


Kommentér på:
Cerwin vega CD 70 info?

Annonce