{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  cerwin vega cd 90
  • #1   10. maj 2009 De kom til DK i 1987... CD90 kostede 3495kr. pr. stk..

    CD-90 er enestående til rytmisk musik. Den har en 15'' let modificeret professionel bas, 2 6½'' mellemtoneenheder i et distribueret system og et professionelt 1'' diskanthorn.
    Der kan opnås enorme lydtryk med denne højttaler..

    Er der mere du vil vide?


  • Rene s
    Rene s Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #2   10. maj 2009 Okay ... De er måske bedre end de nye modeller

  • #3   10. maj 2009 Det er de helt bestemt.. Har du da fået nogen ved hånden eller?

  • Rene s
    Rene s Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #4   10. maj 2009 ja men han vil sku have 3000 kr for dem.. de er meget velholdte

  • #5   10. maj 2009 Altså hvis de er meget velholdte dvs. alle enheder originale og i god stand og at kabinettet er fint, vil jeg sige at 3000 er okay.. Det er self. en del penge for en sådan gammel højttaler, men det er ikke så tit man ser CD-90 mere, og så skulle de være rigtig gode som sagt.. Specielt basenheden skulle være noget for sig selv!

  • #6   10. maj 2009 Men skriv da lige hvad du beslutter dig for smiley

  • #7   10. maj 2009 Altså de har jo den fordel, at de ikke mørner i ophænget i og med at det er lærredsophængte basenheder

  • #8   11. maj 2009 jeg har et par cd-90 smiley

    vil gerne have 3kilo eller en cv lw15 sub


  • #9   11. maj 2009 Steffen ; man kan muligvis være meget heldig at få 3000,- for et par rigtig velholdte CD90. Men såsnart der er uoriginale enheder i, falder prisen voldsomt.

    Personligt tror jeg ikke et par CD90, kan sælges for mere end max. 2500,- og det er vel at mærke med originale enheder, hvor både kabinetter, frontstof og enheder er i meget fin stand.

    Mange af brugt annoncerne for CV på DBA, er med urealistisk høje priser - Jeg tjekker DBA jævnligt, og flere af annoncerne har været på (genindrykkede annoncer) i både halve og hele år.






  • #10   11. maj 2009 det også fint nok
    gider bare ik gå a med dem vis jeg ik kan få prisen
    eller der kommer en og vil bytte med den sub jeg søger

    for som sagt de spiller stadig mega nice og syndes personligt de spiller li så godt som før med de nye enheder eller måske en dag bædre
    .... ! men det bare min mening

    de enheder giver den sygeste bass men stadig følger det andet rigtigt flot med ! såe og som skrevet så finder man ik cd90 ret mange steder mere .. såe folk må skrive vis det lyster dem

    OG de kan jo få lov at høre dem vis de ik tror lyder er så god som sagt smiley


  • Rene s
    Rene s Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #11   11. maj 2009 jeg har en lw 12 cerwin wega sub

  • #12   12. maj 2009 nice nok smiley

Kommentér på:
cerwin vega cd 90

Annonce