{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad lyder bedst? AT 100 eller clsc 15. (Cervin Vega begge)
  • #1   6. jul 2022 Jeg hælder mest til AT 100 fra 1987 pga de nok er tungere og bedre kram ( håber jeg) men så der nogen der skriver de er dårlige i mellem tonerne , selvom de har 2 hver?

    De 8 år gamle clsc 15 … er det ikke bare noget billigt bras ? Eller hvad? Går sikringerne? Hvad skal jeg vælge . .


  • #2   7. jul 2022 Hej Emil

    Helt enig med AT100 da de er bygget på den rigtige Cerwin vega Fabrik i USA.
    Dog er de gamle og du kan være 100% sikker på at både basserne og delefilteret skal renoveres for at få dem tilbage til deres rette element. Min erfaring med CLS serien er at de er meget hårde i diskant området og de lyder meget plastik agtigt i forhold til AT100.
    Men hvis du vil have et alternativ til de to der som vil jeg anbefale dig at kigge E-712 ELLER E-715..... det er de sidste modeller der blev lavet på den originale fabrik i USA. jeg har selv haft et sæt i fuld surround setup.Det spiller MAX.
    Se billeder.

    og et link til DBA på et sæt
    https://www.dba.dk/hoejttaler-cerwin-vega/id-1090627072/

    De er super fede... jeg købte mine i 1999 og solgte dem i 2015. så har ret gode erfaringer med dem smiley
    Du skal så liiige være 100% på at det ER 712 eller 715 og IKKE 312 og 315. det er en helt anden serie på trods af at de ligner hinanden.....

    Håber det var til hjælp for dig.
    Henning


    profilbillede
  • Michael P
    Michael P Tilmeldt:
    sep 2021

    Følgere: 14 Emner: 1 Svar: 18
    #4   15. jul 2022 Al 1002

  • #5   28. jul 2022 Tak for svarene gutter , jeg endte “ desværre” med kun at købe nogle vs serie 12 tommer . De ku være under vindueskarmen og min forstærker kan ikke engang spille dem op såå.. jeg er godt tilfreds med det hele

  • #6   28. jul 2022 Super tillykke med dem. Bare du er tilfreds så er det jo det vigtigste. smiley Der er mange ting der skal indgå i overvejelserne på nyt udstyr til hjemmet,

Kommentér på:
Hvad lyder bedst? AT 100 eller clsc 15. (Cervin Vega begge)

Annonce