1.087 visninger
|
Oprettet:
Højttalere med 4 terminaler {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Synes jeg har googlet en del, men kan ikke finde noget brugbar. Hvilken porte skal jeg bruge hvis jeg kun vil have stereo? Har en stereoforstærker som ser sådan her ud.
jul 2019
Følger: 14 Følgere: 56 Emner: 29 Svar: 1.792
Du skal bare bruge den ene af dem som fks. Speaker A og så tilslutte højre til right og venstre til left.
Køre du bi-wire hvor du har et kabel til low og et til high så kan du bruge begge terminaler den ene til low og den anden til high
Hvilke forstærker drejer det sig om kan kun se det er en Rotel ?
aug 2009
Følger: 1 Følgere: 17 Emner: 8 Svar: 53
Tak for dit svar. Jeg er nemlig i tvivl hvorvidt jeg kan bruge alle terminaler på min Rotel A11 når jeg kun skal have et par højttalere? Og hvilken porte skal jeg forbinde min højttalere til forstærkeren? Skulle A+B på forstærkeren fungere når man har et sæt højttalere i et andet rum? Jeg vil nemlig godt gerne have dem som biwire, men kan det lade sig gøre?
sep 2019
Følger: 2 Følgere: 27 Emner: 7 Svar: 331
Hej er den her du har købe mvh per
jul 2019
Husk Right = højre og left er venstre
Man kan også bruge A til et sæt højtaler og så B til et andet sæt, dog skal man huske ikke at køre med begge sæt samtidig så, da impedansen halveres og er det højtaler som dykker lavt i impedansen så kan det give problemer for forstærkeren.
jul 2019
aug 2009
Jep, det er den jeg har købt
aug 2009
Skal bøjlerne være i selvom jeg bruger jumpers?
sep 2019
Følger: 2 Følgere: 27 Emner: 7 Svar: 331
ps jeg brug det selv og er super tilfreds med de det mvh per
Højttalere med 4 terminaler