{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Højttalere med 4 terminaler
  • #1   27. maj 2022 kniber lidt med at se teksten på billedet, men står der ikke speaker A og så right og left og til højre er det Speaker B right og left ?

Du skal bare bruge den ene af dem som fks. Speaker A og så tilslutte højre til right og venstre til left.

Køre du bi-wire hvor du har et kabel til low og et til high så kan du bruge begge terminaler den ene til low og den anden til high

Hvilke forstærker drejer det sig om kan kun se det er en Rotel ?

• #2   27. maj 2022 Hej Søren A

Tak for dit svar. Jeg er nemlig i tvivl hvorvidt jeg kan bruge alle terminaler på min Rotel A11 når jeg kun skal have et par højttalere? Og hvilken porte skal jeg forbinde min højttalere til forstærkeren? Skulle A+B på forstærkeren fungere når man har et sæt højttalere i et andet rum? Jeg vil nemlig godt gerne have dem som biwire, men kan det lade sig gøre?

• #3   27. maj 2022 https://tapeconnection.dk/shop/28-integreret-forstaerker/11688-rotel-a11-tribute/
    Hej er den her du har købe mvh per

• #4   27. maj 2022 Ja du kan bruge Speaker A til low og Speaker B til High (eller omvendt)

Husk Right = højre og left er venstre

Man kan også bruge A til et sæt højtaler og så B til et andet sæt, dog skal man huske ikke at køre med begge sæt samtidig så, da impedansen halveres og er det højtaler som dykker lavt i impedansen så kan det give problemer for forstærkeren.

• #5   27. maj 2022 fandt lige et billede af bi-wire (terminalerne sidder bare oven over hinanden her)

profilbillede
  • #7   27. maj 2022 Per F

Jep, det er den jeg har købt

• #8   27. maj 2022 Juice

Skal bøjlerne være i selvom jeg bruger jumpers?

• #10   27. maj 2022 Hej ved bi-wiring lyd diskanten og bassen meget bedre ikke .
    ps jeg brug det selv og er super tilfreds med de det mvh per

Kommentér på:
Højttalere med 4 terminaler

Annonce