{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.709 visninger | Oprettet:

Hjælp søges til rep. af Jamo D4 SUB {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har en Jamo D4 SUB, der når den er blevet varm, slukker for signalet til de to enheder. Tænker det måske er en termosikring, der er røget. Desværre har jeg ikke udstyret til at fejlfinde/udbedre fejlen.

Håber en af jer måske ved hvordan sådan en kan laves.

På forhånd tak! smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp søges til rep. af Jamo D4 SUB
Kommentér på:
Hjælp søges til rep. af Jamo D4 SUB

Annonce