Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tromle løs i Bosch Vaskemaskine 2.500 kr.
  • Check af hvidevareinstallationer 500 kr.
  • Reparation/skift af tryk-system til skyl i et væghængt toilet 950 kr.
  • Saml skænk 400 kr.
  • Flytterengøring - 125 kvm 2.100 kr.
  • Gammel lås på køkkendør virker ikke. Nyt blandingsbatteri ved køkkenvask skal monteres 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp søges!:)
  • #1   20. jun 2010 http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=156913
    Prøv at få ham ned på 3500,- selvom den muligvis ikke er stor nok, men den spiller rigtig godt

• #2   20. jun 2010 http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=155576
    http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=155941
    Faldt lige over disse, rigtig gode bud, er sikker på de nok skal få liv i dine CV'er, så skal du bare købe dig en forforstærker

• #3   20. jun 2010 den her, så skulle der være styr på sagerne
    http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=158433

eller kunne du jo prøve at søge i forum, der er en MILLIARD om lige præcis det der

• Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #4   20. jun 2010 Jonas tak smiley
    MAJIK mit budget er 3500 sku da ikke 25000 o.O

• #5   20. jun 2010 det var også lidt et HINT til at selv at søge i forum inden du laver indlæg

samt lav en sigende overskrift

ja jeg lyder sur og vissen, men hvis man ikke laver en ordentlig overskrift, så fungerer vores søgesystem ikke herinde, og det sgu ikke for godt i forvejen

• Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    maj 2010

#6   20. jun 2010 Lars tak:)
    MAJIK hvad skulle den ellers være? og ved intet om højttalere og forstærkere eller kort sagt Hifi udstyr, så er det altså ikke let at finde noget der kan køre dem ordentligt og godt til mit budget..

• Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    maj 2010

#7   20. jun 2010 Ja åbenbart smiley

• Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    maj 2010

#8   20. jun 2010 Okay, men det er ikke let eftersom deter første gang jeg har noget med så store højttallere at gøre, og ikke bare små computer højttalere smiley

• Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    maj 2010

#9   20. jun 2010 Altså du synes at ejg skal købe dine 2 link eller den lille Nad forstærker og Crown CE 1000 smiley

• Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    maj 2010

#10   20. jun 2010 Okay tusinde tak for hjælpen! smiley

• #11   20. jun 2010 Begge forstærkere er gode bud, smiley så det er op til dig hvad du helst vil have.
    Vil faktisk give Majik ret, overskriften kunne have være f.eks. "Forstærker valg til store CV" eller noget i den dur. Så er der også flere der har lyst til at hjælpe.

Normalt plejer jeg ikke at hjælpe folk hvis de bare skriver HJÆÆÆLP! eller lignende i overskriften da det er useriøst, også giver jeg folk et useriøst svar. Men denne smuttede lige smiley
    Men til en anden gang, husk en ordentlig overskrift, og altid lige at søge en gang i forummet.

Hav en god dag smiley
    Mvh. Jonas

• #12   20. jun 2010 alex...... jeg er ikke sur, men det står faktisk i reglerne du har accepteret ved oprettelse af bruger

men køb nu bare en god stor stereoforstærker, og ikke det PA skrammel, så har du også noget til når du engang vil have nogle andre højttalere

det bare min mening

• #13   20. jun 2010 Majik. Jeg ville også hellere end gerne anbefale ham en ordentlig stereo forstærker, er bare bange for der ikke er nok effekt til de cv'er. det er trods alt 4 15" basser der skal trækkes. og indenfor hans budget er det svært at finde en god kraftig stereo forstærker.

• #14   20. jun 2010 tænk nu lidt fremad, vores smag ændres alle sammen

der var da engang jeg synes CV var det fedeste i hele verdenen, (dc1515 kunne få mig til at få halv flagstang med noget pearl jam)

men vi bliver ældre, og ønsker noget andet, så er det jo en skam vi skal skifte det hele, i stedet for at tænkre på næste skridt

kobler man en GO hifi forstærker på et sæt cv, så spiller de faktisk rimeligt

• Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    maj 2010

#15   20. jun 2010 Skal ejg nok huske til en anden gang:)
    MAJIK må jegg høre dit bud på en god forstærler?:)

• Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    maj 2010

#16   20. jun 2010 Altså der går nok lidt tid før jeg går efter detaljerni i musikken da jeg er 16 år og regner da med at feste nogle år endnu smiley

• Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    maj 2010

#17   20. jun 2010 Og der kan jeg så sige at det er det jeg vil, altså fyre dem af:)

• Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    maj 2010

#18   20. jun 2010 Tak til jer alle, men MAJIK må jeg os få et forslag fra dig, så jeg er 3 forskellige meninger eller forslag at tænke over?:)

• #19   20. jun 2010 jeg sparer dig bare for nogle penge (bitter erfaring)

den vincent er ikke noget dårligt bud, den har kræfter til at drive en del, og er PT det bedste bud på markedet

• #20   20. jun 2010 men da jeg blev 17-18 år, så begyndte jeg at ville noget andet

man kan også få MEGET anlæg der spiller højt, samtidig med at man kan sætte noget andet på, som er i en helt anden kategori

så sent som i dag, har jeg demonstreret mine QLN for en gut, startede med Prodigy, og gik over i opera, og orgel musik

de kan spille RØV højt

• Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    maj 2010

#21   20. jun 2010 Og den kan os bruges senere eller hvad? smiley

• Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    maj 2010

#22   20. jun 2010 Hmm tak så har jeg da noget at tænkt over:)

• #23   20. jun 2010 ja den kan BESTEMT bruges senere

der kan du sgu købe 60% af de højttalere på medkedet herinde, og så vil den STADIG være bedre end dem

Kommentér på:
Hjælp søges!:)

Annonce