{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højttalerkabel
  • #3   23. sep 2013 Regner du med at skulle opgradere yderligere på et tidspunkt i en nær fremtid? smiley

    Evt. kig efter brugte kabler, de står til ca ½ pris af nyprisen smiley


  • Claus R
    Claus R Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
    #4   23. sep 2013 Jeg skal bruge ca. 50 Meter total det der ikke mange der har til salg brugt.

  • #5   23. sep 2013 Ja oki så X-D
    Hvad består dit setup så ellers af?
    Een ting er hvad vi som mennesker ville fortrække til vores eget setup, en anden ting er hvordan det ville passe ind i DIT setup smiley
    - Og hvordan du gerne vil have lyden - blød og tilbagelænet, eller måske mere markant og sådan "helt fremme på stolekanten" ? smiley


  • Claus R
    Claus R Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
    #9   23. sep 2013 Hvad med dette kabel
    Supra Ply 3.4/S http://www.supracables.se/?p=screened

    Det skal bruges til at se film


  • Claus R
    Claus R Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
    #11   23. sep 2013 Hvad med DLS kabler
    http://dls.se/en/home/prod.html?produkt=en_218

    Ved at det er super gode kabler til bilstereo.


  • #14   23. sep 2013 Et kabel det farver nu også lyden, det er dog ikke vanvittigt i den prisklasse, i må da hjertens gerne svine mig til for mit forsøg på at hjælpe ham til det produkt der passer trådstarter bedst...
    Her er det ikke min personlige mening til mit system der måske er det mest ideelle til trådstarter... smiley


  • #15   23. sep 2013 HT kable i 2*4mm2 eller 2*6mm2 kobbel er til at få til rimelig pris ,det kunne også være en mulighed , men det er jo et spørgsmål om "tro" smiley

  • #17   24. sep 2013 Men hvis jeg så skal komme med min mening om kabler i det prisleje, så et Van Den Hul The Snowline til 49kr/m, er et udemærket kabel, med en høj opløsning i lyden, efter min mening meget velafballanceret, så ingen toner er særligt fremtrædende (Fint hvis man har en htt som har tindens til at give for meget bas eller mellemtone eller diskant, hvis den "får muligheden for det" )
    Ellers så Van Den Hul CS-122 til 119kr/m, er der hvor jeg syntes at kabler begynder at farve lyden. Dette synte jeg tilgengæld gør det flot med en anelse tilbagetrukket diskant, meget flotte toner generalt, meget varmt i lyden, og så kan man ifht. det billigere Snowline høre forskellen i at bassen får mere magt - uden at overdøve !
    Og til store kabeltræk skal man huske at kompensere for at noget af strømmen går tabt undervejs, så hvis man har et kabel der selv på korte stræk har svært ved at "levere" strømmen til højttalerne, så tænk over hvordan det påvirkes over længere kabel-træk... smiley

    Hvis vi går en prisklasse højere op - 149kr/m så AudioArt SC-5 har en meget flot og musikalsk lyd, den er lidt mere analytisk, hvor man få lidt flere detaljer med, eller hvis indspilningen er lidt ringere oplever man så også tilsvarende at lydkvaliteten ikke er så forfærdelig høj. (Jeg oplever ikke den samme forskel i springet mellem en god/dårlig indspilning på de billigere kabler)

    Men om man overdriver, det kommer an på entusiasmen, hvormeget man ligger mærke til de små detaljer, eller om man høre musik fordi man godt kan lide lige netop DET track... smiley


  • Claus R
    Claus R Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
    #18   24. sep 2013 Daniel

    Sådan en forklaring, er meget brugbar. TAK


  • #19   24. sep 2013 Det var så lidt smiley

    Godt nok har jeg ikke sindsygt meget erfaring inden for HiFi endnu, men mine udtalelser om kable - Phono Signalkabler og Højttalerkabler - Dem har jeg haft lavet A/B test på samme tid, samme dag, så dem er jeg, med mit setup, 100% på hvordan de opføre sig smiley

    Signalkabler har også sit at sige til hvordan lyden bliver, og ikke mindst hvilken lydkilde man anvender... smiley

    Men hvilket setup HAR du så? smiley


Kommentér på:
Højttalerkabel

Annonce