{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højttalerkabel
  • #1   19. apr 2013 Nu ved jeg ikke hvad din holdning til kabler er men min er at det ikke betyder noget hvis bare det er høj kvalitets kobber kabel så får du den samme lyd uanset. Jo, du kan give diskanten lidt mere på toppen hvis du får noget sølv med ind over men ellers er det ligegyldigt. Man giver lidt ekstra for synets skyld ikke?

    Jeg har selv lige købt disse og er godt tilfreds med kvaliteten og prisen smiley

    http://www.fyndborsen.se/varrea/twisted-par-15mm


  • #2   19. apr 2013 ja, det kan du have ret i smiley
    men er det 199,- for to kabler, på hver 3 meter ?


  • #4   19. apr 2013 hvis det er brugt, så vil jeg sige én 400 kr smiley
    -kan det ikke lade sig gøre at få et kabel til den pris, i den længe, som får ikon 6'erne til at yde max? smiley


  • #5   19. apr 2013 eller max og max det er vel lige groft sagt, -men et godt kabel i det prisleje til ikon 6'erne, det kan ikke blive værre end det kabel jeg har nu, det er næsten på højde med el-ledning smiley

  • #7   19. apr 2013 jeg var os lige ved at købe det (brugt), men kom forsent..
    Han havde 10m for 500,- + dali bananstik, som ikke var inkluderet i prisen.

    Men tænker at jeg måske bare venter til der nogen som sætter noget vdh-kabel tilsalg igen. smiley


  • #9   20. apr 2013 Hvorfor smide dårlige dæk på en ordentlig bil? Der er forskel på kabler og det kan høres. Så helllere smide et par hundrede ekstra og få noget der virker. Det holder jo i resten af dine leve år smiley

  • #10   20. apr 2013 Jeg har haft dali ikon 6mk2 kablet jeg brugte var
    Supra rondo 4.0 x 4 lækkeret smidigt kabel , som i øvrigt
    Ikke bliver brugt mere , efter jeg skiftede højtalere
    Så nu ligger det bare


  • #11   20. apr 2013 Daniel H, korrekt. Et sæt bestående af 2x kabler på 3 meter. Det koster så 200kr i forsendelse så hvis du har det bedre med at du så har et kablesæt der ialt koster 400kr så er det jo bare win/win ;D

    For husk på, hvad angår hifi så er dyrere jo altid lig ved bedre smiley


  • #12   20. apr 2013 jeg tror jeg satser på Søren P's forslag, det ser ud som om det er god kvalitet og kan sikkert holde i mange år, men alt det beskyttelse der er omkring lederne smiley

    jeg takker mange for hjælpen, det er fedt man kan få noget god rådgivning! smiley


  • #14   20. apr 2013 Der står godt nok at det koster 200,- i fragt når man kommer hen til betaling, sikkert pga det kommer fra sverige smiley

  • #17   20. apr 2013 jah, det er lidt nederen det koster lige så meget i fragt, som selve kablet koster..
    men sårn er det smiley


  • #20   21. apr 2013 Er du da sunshine! De jo næsten lige så dyre som mine højttalere! smiley
    Next lvl hifi!


  • #21   26. apr 2013 haha smiley -så langt rækker mit budget ikke (endnu) smiley

Kommentér på:
Højttalerkabel

Annonce