{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.343 visninger | Oprettet:

Eddie A
Eddie A
Tilmeldt:
25. mar 2022
Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 2

reparation af aktiv sub Hvem og hvor? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en JBL ES250PW aktiv subwoofer som lige pludselig ikke vil spille mere. Der kommer bare et par knald fra den efter den er blevet tændt. Ville derfor gerne have nogen til at kigger på den for at se hvad der kunne være galt med den og eventuelt kan udbedre den fejl der nu måtte være. Så spørgsmålet går i alt sin enkelthed ud på på hvem laver den slags og hvor og om der er der nogle specifikke steder der kan anbefales på sjælland. Jeg kommer selv fra Vestsjælland det ville selvfølge være et plus hvis det ikke ligger at for langt væk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  reparation af aktiv sub Hvem og hvor?
  • #1   25. mar 2022 Der er vel ikke tilfældigvis garanti på den endnu vel?

    Mine hørebøffer gik jo også døde så jeg fik et par nye der var nemlig garanti på dem


    Kenneth


  • Eddie A
    Eddie A Tilmeldt:
    mar 2022

    Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 2
    #2   25. mar 2022 nej der er desværre ikke garanti på den mere

  • #3   25. mar 2022 Hvis du har købt den i Hifiklubben så har du 3 års garanti som medlem af hifiklubben


    Kenneth


  • #5   26. mar 2022 spørgsmålet er om det kan betale sig at sende den ind til rep ? det koster hurtig det samme som en tilsvarende brugt så du skal lige overveje om det er vejen du vil gå.
    Det bedste ville jo være hvis du kendte en der kunne kikke på den for dig.

    Kan se JBL ES250PW blev solgt brugt tilbage i 2016/17 til under 2000kr.


  • Eddie A
    Eddie A Tilmeldt:
    mar 2022

    Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 2
    #6   27. mar 2022 Jeg tror desværre heller ikke det kan betale sig at sende den til rep. En fra mit arbejde har arbejdet som radiotekniker før det gør han ikke mere men det kan godt være jeg kan få ham til at se på den og få hans mening.
    Tak for alle jeres input


Kommentér på:
reparation af aktiv sub Hvem og hvor?

Annonce