{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• indkøb 1.000 kr.
  • Fjerne hvepsebo 1.210 kr.
  • Reparation af hængsel på en skabslåge 1.320 kr.
  • Græsslåning af flere omgange 3.150 kr.
  • Hjælp til en dryppende vandhane 1.800 kr.
  • Jeg skal skifte fire tændrør på en Audi A4 2.0 TFSI, årgang 2010. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  THX Monster cables, hvor?
  • #2   23. sep 2006 mener kt-radio har det.. det var vist der jeg købte mit i sin tid..

• #3   23. sep 2006 Men ville det være et bedre valg, end mit nuværende Gale?

Så også og kigger på signal kabler, og Bananstik.
    Nogen der kan anbefale nogen?

• #4   23. sep 2006 Må jeg spørge helt ærligt - Vil du så købe det alene af den grund, at der står THX på det?

Jeg vil tro prisen aftegner kvaliteten rimelig godt, og hvis jeg ellers lige kan hovedregne rigtig, så er det under 10kr. / m. Og hvis jeg skal være helt ærlig, så ligner det heller ikke noget der skal koste mere! De skriver godtnok det er kobber, men det er de fleste højtaler kabler jo smiley Og de lyse ledere, dem skriver de ikke noget om er forsølvede, så de er nu nok kun fortinnede... Og gummi isoleringen er nu heller ikke så eftertragtet i hifi verdenen!

Går ud fra det kabel du har nu, der er QED micro til 20kr. meteren. De har da i det mindste nosser nok til at skrive hvad kablet er lavet af: OFC kobber og low density polyethylen dielectric... (Monster kablet var ikke engang OFC kobber, det var bare "meget kobber" smiley )

Jeg har ikke hørt nogle af modellerne, men tror du er bedst hjulpet med din nuværende... smiley

• #5   23. sep 2006 Michael, jeg har noget Gale til 20kr, og ville bare lige høre om det var godt, for der er jo flere "ledetråde" altså kobber og sølv.

Kommentér på:
THX Monster cables, hvor?

Annonce