{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.084 visninger | Oprettet:

Reol højtalere med god bas {{forumTopicSubject}}

Jeg har nogen zensor 1 og en jamo sub, der spiller ok,men når jeg tester med og uden subwoofer (zensoren for fuldt frekvensområde) så imponeres jeg ofte over hvor lidt bas/bund der er fra zensorene. Jeg har en fornemmelse af at der er et lille område i bassen der ikke genives kraftigt nok fra zensoren, hvor dens force er mellemtonen,diskanten hvor bassen klart er dens svaghed

Anyway, jeg vil undgå at bruge subwooferen, for at undgå problemer med at tilpasse subwooferen til zensorene.

Jeg har en lille denon reciver som yder 2x55 i 8 ohm og 2x95watt i 4 ohm

Havde på et tidspunkt et sæt System Audio saxo 1 som jeg synes havde en god bas, men de kunne slet ikke tåle mere end ca 30 ud af 60 på volumen med noget bas tungt musik (ingen problemer med zensorene) toppen var lys og lidt agressiv at jeg ikke kunne holde ud at lytte på dem(men bassen var nu meget god på trods af en kun 4" stor enhed).

Har set et sæt brugte SA Jiffy til 1500kr (mindes de har en slank lyd),der er også andre sa til salg på dba men de er lidt for gamle i forhold til hvad jeg vil have, et sæt Boston Acoustics A26 til 999kr pr stk hos hififreaks, Q_Acoustic 2000 passer ikke, med mindre det er den lidt dyre concept 20 (som er for dyr) på mine stander.

Budget her til den første 1500kr, for jeg solgt mine højtaler det dobbelte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reol højtalere med god bas
Kommentér på:
Reol højtalere med god bas

Annonce