{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.335 visninger | Oprettet:

Nye højtalere {{forumTopicSubject}}

Har altid være meget til Klipsch og deres dynamiske lyd og lydtryk tiden er nu til at skifte og jeg vil egentlig gerne over i en reol ht jeg har lyttet til Dali Ikon 2 mk2 vilket lød suverent godt men hvis der var et billigere alternativt regner med at købe brugt gulv ht kan også være en mulighed men helst reol gerne Diy projekt, gerne smid et link. buget er ca 5k + - Vh thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye højtalere
  • #2   14. maj 2013 For det ville være synd at smide alt under Ikon klassen på et primare anlæg smiley tror jeg futter ud og køber sådan et ikon 2 sæt smiley

  • #7   14. maj 2013 Desværre har jeg ikke lige en KT radio her omkring mig smiley jeg havde egentlig set på et par RB-81 Mk2 men jeg synes jeg vil prøve noget andet denne gang så at købe dansk passer mig helt fint.

  • #11   14. maj 2013 Thomas A

    Jeg vil stærkt anbefale dig XTZ jeg har aldrig hørt højtalere i den prisklasse levere sådan en fantastisk lyd kvalitet
    Jeg var selv rimelig skeptisk i starten indtil jeg hørte dem hos www.danstv.dk
    Det er en super god service han levere samt XTZ er en prisvenlig højtalere der sagtens kan udkonkurrere højtalere i langt højere prisklasse
    Jeg ejer selv et par XTZ 99.36 og XTZ w10.16 subwoofer og har aldrig fortrudt et sekund at jeg har købt dem
    lyden er detaljeret bassen er dyb men præcis man får meget for pengene

    De forhandles her : http://danstv.dk/shop/xtz-hoejttalere-134c1.html


  • #13   14. maj 2013 Andre S

    Hmm nu nævner jeg stortset Danstv fordi jeg fik service som jeg ikke har fået andet steds havde jeg fået samme behandling hos hifiklubben eller AV så havde jeg også rost dem til skyerne
    udover det er det eneste sted jeg ellers kender som forhandler XTZ er fyndborsen.se men jeg anbefaler dem ikke da jeg ligesom mange andre helst så er pengene blev brugt i danmark men det er jo en helt anden snak

    Men til sagens kerne så har jeg været ude og købe et sæt XTZ selv efter et stykke tid på daglig basis har været ude og lytte til højtalere hos forskellige forhandlere og forskellige prislejere
    og der har jeg måtte konkludere udfra egne erfaring at XTZ sådan set giver mest valuta for pengene så klart jeg gerne vil anbefale andre der måske ikke kender mærket dem så de måske vil få lige så stor glæde af dem som jeg selv

    Men er da ked af at du har fortrudt at du har anbefalet mig dem da du blandt andet er en af dem jeg har lyttet mest til her på siden
    Men ændre stadig ikke min opfattelse og jeg vil nok stadig anbefale dem hvis nogen opretter et forum her inde så hvis jeg er til stor gene for dig (eller andre for den sags skyld) så giv mig da en udstemme så skal jeg glædeligt tage imod den med et smil

    Godaften


  • #15   14. maj 2013 Andre S

    Nu hvor jeg selv ser på mine indlæg kan jeg sagtens se hvad du mener og du har delvis ret de er temmelig sukkersøde

    Ved ikke om du kender det selv at man køber noget nyt og bliver så glad for produktet samt det sted hvor det er købt fra har givet en en god oplevelse/entre til Hifi verden så kan man godt blive lidt overopstemt

    Jeg skal nok prøve fremover at beherske min omtale af Danstv (dog linker jeg stadig til den hjemmeside da det sådan set er den eneste der forhandler XTZ)

    Håber ikke der er nogen "bad feelings" da jeg stadig nyder godt af din erfaring/indlæg i diverse forum emner



  • #17   14. maj 2013 Som du selv siger "fuck det videre i livet"

    Det er et overstået kapitel og vi kan nu koncentrere os om det det virkelig handler om HIFI smiley

    Forsat godaften


  • #18   15. maj 2013 Har hørt XTZ og det er ikke lige mig smiley Jeg har besluttet mig for at invistere i Ikon 2 som det pt ser ud smiley

  • #20   15. maj 2013 Vienna Haydn kunne også være et lyt vær....
    Kan findes brugt til fornuftig pris..
    http://www.vassagohifi.dk/cms/vassago-hifi-maerker-a-z/vassago-hifi-vienna-acoustics/vienna-display/article/vienna-haydn-1433.html



  • #22   15. maj 2013 tro mig power har jeg mere end nok af smiley

  • #23   15. maj 2013 Andrè
    "Det også kun 4kilo mere end ikon 2"

    Var den til mig ?


  • #25   16. maj 2013 Andrè
    Som du kan se hvis du da læser skriver jeg
    Kan findes brugt til fornuftigt pris


Kommentér på:
Nye højtalere

Annonce