Ekstra subwoofer - hvilken {{forumTopicSubject}}
Jeg ved der har været mange tråde tidligere, men nu opretter jeg en tilpasset mit system.
Jeg har er bds 870 system og vil have en sub mere på.
Jeg har nu en ekstra hkts 210 på (2 stk) ialt, men tænker lidt at bytte den ene ud med noget andet. Evt en der går længere ned. Mener min 210 går til 45hz så kunne godt tænke mig at høre en der gik lavere.
Det er primært til film og jeg ser film på moderat volumen.. Altså med godt bid i, men ikke så ørerne piver..
Jeg er med på brugt og tænker 2500kr ca
Hvad er et godt bud som en ekstra sub i mit setup - eller hvad er en go sub som passer de fleste systemer.
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 4 AV-enheder: 1 Emner: 35 Svar: 313
Der er virkelig meget subwoofer for pengene
http://www.dba.dk/stereoanlaeg-hej-dbaje/id-90107908/
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 2 AV-enheder: 2 Emner: 83 Svar: 300
aug 2012
Jeg kommer dog fra Sjælland.
Hvorfor sælger du og har du ellers været glad for den??
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 4 AV-enheder: 1 Emner: 35 Svar: 313
Men ja, jeg har været utrolig glad for den! :)...som sagt så har den sgu imponeret mig i forhold til dens størrelse, og så virker den sgu rigtig godt til film, hvor jeg også primært har brugt den
nov 2006
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 51
En af deres mest fastslåede konklusioner på deres test blev, at det var altid bedre med én god subwooefer end flere middelmåddige/dårlige. Desuden var det vigtigt, at skulle man have flere subwoofere, så skulle de være ens. Ellers risikerede man, at de modarbejede hinanden, samt at bassgangen kunne blive mudret, fordi de ikke slog ens.
aug 2012
Ihvertfald ved 2 subs i mit tv hjørne har jeg udvidet bas feltet en hel del..
Men ja jeg smed nu gerne en super sub på, meeeeen det kan systemet ikke bære kr/øre
Ekstra subwoofer - hvilken