{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Ekstra subwoofer - hvilken {{forumTopicSubject}}

Jeg ved der har været mange tråde tidligere, men nu opretter jeg en tilpasset mit system.
Jeg har er bds 870 system og vil have en sub mere på.
Jeg har nu en ekstra hkts 210 på (2 stk) ialt, men tænker lidt at bytte den ene ud med noget andet. Evt en der går længere ned. Mener min 210 går til 45hz så kunne godt tænke mig at høre en der gik lavere.
Det er primært til film og jeg ser film på moderat volumen.. Altså med godt bid i, men ikke så ørerne piver..

Jeg er med på brugt og tænker 2500kr ca
Hvad er et godt bud som en ekstra sub i mit setup - eller hvad er en go sub som passer de fleste systemer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning 600 kr.
  • Gravearbejde under carport inkl. genetablering af fliser som forberedelse til installation af ladeboks 3.495 kr.
  • Jeg søger gulvslibber 4.500 kr.
  • Gratis vaskemaskine 400 kr.
  • Samle Ikea pax og 20 Ikea pax skuffer 3.000 kr.
  • Afløb håndvask 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ekstra subwoofer - hvilken
  • #2   10. apr 2013 kig evt. på den subwoofer jeg har til salg smiley

Der er virkelig meget subwoofer for pengene smiley

http://www.dba.dk/stereoanlaeg-hej-dbaje/id-90107908/

• #3   10. apr 2013 Xtz havde jeg også tænkt på - brugt.. Og de ligger da i det leje:-)

• #4   10. apr 2013 Janus - ikke et dårligt bud. Har da hørt godt om den, til film ihvertfald:-).

Jeg kommer dog fra Sjælland.

Hvorfor sælger du og har du ellers været glad for den??

• #6   10. apr 2013 jeg sælger den fordi at jeg aldrig bruger det anlæg den er koblet til, sidder for det meste med et headset på hovedet, og hører alt mit musik igennem det smiley

Men ja, jeg har været utrolig glad for den! :)...som sagt så har den sgu imponeret mig i forhold til dens størrelse, og så virker den sgu rigtig godt til film, hvor jeg også primært har brugt den smiley

• Brian K
    Brian K Tilmeldt:
    nov 2006

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 51
    #7   10. apr 2013 Læste engang en utroligt gennemgribende analyse af subwoofere, hvor de var inde på optimal placering, antal stk. og en hel del mere.

En af deres mest fastslåede konklusioner på deres test blev, at det var altid bedre med én god subwooefer end flere middelmåddige/dårlige. Desuden var det vigtigt, at skulle man have flere subwoofere, så skulle de være ens. Ellers risikerede man, at de modarbejede hinanden, samt at bassgangen kunne blive mudret, fordi de ikke slog ens.

• #8   10. apr 2013 Brian - ja sådan analyse her jeg også læst, men jeg har samtidigt læst at man netop ved forskellige subwoofere kan opnå mere detaljeret lyd - netop i forskellen, men det nemt kunne gå galt.
    Ihvertfald ved 2 subs i mit tv hjørne har jeg udvidet bas feltet en hel del..

Men ja jeg smed nu gerne en super sub på, meeeeen det kan systemet ikke bære kr/øre

Kommentér på:
Ekstra subwoofer - hvilken

Annonce