Subwoofer til musik {{forumTopicSubject}}
Hej HifiGalleri.
Jeg leder efter en god subwoofer til omkring 6000kr.- max.
Den kommer til at blive brugt til musik 99% af tiden, så om den er god til film er sku egentlig lidt lige meget
mit subwooferkabel er et QED Reference kabel.
Jeg har købt en Cerwin Vega XLS 15s, som jeg prøve hørte i Hifi-Klubben. Jeg synes den leverede det jeg leder efter i en subwoofer bedst (Jeg ved godt at CV kan være noget af det værste **** har selv haft et sæt CLS-12) Der er dog 14 dages returret på den, så jeg kan altid returnere den (får den på tirsdag) Så derfor spørger jeg om, hvad nogle alternativer kunne være.
Det vigtigste for mig er at subben, skal kunne levere et massivt lufttryk og fylde. Kort sagt, en sub der har godt med smæk i, lidt præcision ville dog ikke skade
Subben skal spille sammen med mit sæt Klipsch RF 82 mk ii, og en Onkyo tx-8050 forstærker.
På forhånd tak for hjælpen, og god weekend
jan 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
man kan faktisk få en sw-115 for kun 4500kr i Tyskland, og jeg ville ikke engang skulle betalte ekstra for levering hjem til Danmark, fordi min bror bor lige over grænsen så kunne bare få den sendt til ham
jan 2013
okt 2009
Følger: 8 Følgere: 7 AV-enheder: 3 Emner: 125 Svar: 529
Væk med den CV
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 3 AV-enheder: 1 Emner: 24 Svar: 107
jan 2013
Tak for jeres indput. Ja det ville nok ikke være nogen dårlig ide, især ikke når den koster det samme som CV'en. Her når jeg får XLS'en på tirsdag, og hvis jeg på nogen måde ikke er tilfreds returnere jeg den og bestiller en sw-115 i stedet, det er bare synd den er så trist at kigge på.
Michael B
Jeg prøve hørte en SVS i av-connection, her ikke så langt tid siden. Den var virkelig suveræn til film, den kunne sgu få hele butikken til at ryste!
Men til musik gjorde den stortset ingen forskel, måske en anelse højere lufttryk og det var det. Men tak for indput
Subwoofer til musik