{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.917 visninger | Oprettet:

chris o
chris o
Tilmeldt:
19. aug 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 14

Cerwin Vega v12f / v15f enheder {{forumTopicSubject}}

Hej...

Mangler en stak enheder til mine v12/15f vegaer..

Det er mellemtoner + diskanter der er stået af.

Er der nogle alternative der holder til noget mere, og som ikke koster kassen. Det skal være lige til at sætte i uden at skulle skære i noget.

Nogle der har et link til noget der vil lyde fornuftigt(-:

-Mvh Chris


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cerwin Vega v12f / v15f enheder
  • chris o
    chris o Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 14
    #1   24. jan 2013 Virkelig ingen som har skiftet deres enheder ud i disse højtalere, som har fundet nogle der passer i..?

  • #2   25. jan 2013 Enhederne er de enheder der skal bruges, tror alt andet ville se ærgerligt ud, men der kan da sikkert findes nogle enheder der teknisk set passer hvis du har dataerne for enheden. Hvorvidt det også vil lyde fornuftigt ved jeg ikke..

    Men hvis du har smadret dem så voldsomt så vil jeg da kraftigt anbefale dig at skille dig af med dem istedet, hvis du skal have noget der skal spille meget højere så køb da noget PA-udstyr istedet - eller en forstærker hvis det er fordi du spiller YouTube mp3 filer gennem en 20 år gammel 40 watts forstærker:b

    Jeg får det dårligt og har svært ved at høre musikken for vinduerne der rasler og mine trommehinder der skriger om nåde før der er sprunget noget på mine VE-15.
    Kører 320kbps wav fra CD og min Acurus A250 (250watt) effektforstærker.


  • chris o
    chris o Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 14
    #3   25. jan 2013 Vil ikke have pa udstyr, syntes ikke det er så pænt hehe.. Ikke at cerwin vega er det men alligevel(-:

    Har effekt forstærker på hvert enkelt af mine sæt. Men ja, der bliver hørt musik gennem youtube i svingende kvalitet!

    Tror enhederne røg engang hvor Jack stikket blev trukket ud af pcen mens det hele var skruet op, det gir´ et ordenligt smæk i det hele)-:



  • #4   25. jan 2013 william, den serie er en fiasko fra cv's side og mange har problemer med at diskant og mellemtone går i dem smiley

  • #5   25. jan 2013 Den er dog stadig den bedstlydende af de nye serier synes jeg, så må man jo tænke over hvor højt man spiller smiley jeg kan simpelthen ikke fordrage xls-serien jeg vil ærligt talt hellere høre på en t-hansen subwoofer sluttet til 2 gamle loppemarkedshøjtalere..

    Altså jo mere lyd man får med i filen, desto lavere skal du jo skrue op for at få mere lyd (det er meeeeeeeeget simpelt forklaret og hænger ikke helt sammen sådan, men forstå mig ret).
    Kør det gennem spotify istedet eller lignende så får du altså et ordentligt smæk i lydkvalitet. Jeg kan slet ikke høre YouTube på nogle af mine højtalere, det gør ondt i hjertet.

    Problemet med jack-stikket der forklarer det nok smiley Damn so, det er bare det værste når folk ikke kan holde fingrene væk..)


  • #6   25. jan 2013 William, jeg er nu meget overbevist om at cmx serien spiller bedre;)

  • chris o
    chris o Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 14
    #7   25. jan 2013 Syntes også lyden er bedre i mine v15 ere, end i mine xls215, så længe lyd niveauet holdes på et rimeligt stadie(-: Men de er jo ikke så fantastiske når enhederne er feset af hehe

  • #8   25. jan 2013 Jeg har haft V12f og de er uden sammenligning, de dårligste CV højttalere jeg endnu har hørt, og jeg har hørt mange : )
    XLS-12, som er den eneste fra XLS serien jeg har hørt, er flere lysår bedre.

    Men nu var V-f serien jo også en CV discount serie, bestykket med ekstra billige enheder, selv basenheden var under normal CV standard.


  • chris o
    chris o Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 14
    #9   25. jan 2013 Syntes bare xls 215 skal spille temmelig højt før de begynder at levere noget, de andre er mere med fra bunden eller hvad man lige skal sige(-:

  • #10   26. jan 2013 Wooops min fejl jeg troede du havde skrev VE-12/15 og ikke V-12/15f.

    Jeg beklager :b


Kommentér på:
Cerwin Vega v12f / v15f enheder

Annonce