{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.923 visninger | Oprettet:

hjælp til valg af nye Gulv højttaler {{forumTopicSubject}}

hej HG
da mine SA 1280'er er solgt mangler jeg noget nyt.
jeg overvejer

B&W CM8
SA XP60

men der er sikkert en million andre højttaler der gør det lige så godt som de 2 nævnte, så hvad vil i vælge af de 2, eller andet til en pris på omkring 10-14k (for et sæt)
kom gerne med forslag (eneste krav er at det skal være en højttaler der fås i eneten hvis eller sort, gider ikke alle de træfarver, som man bliver trætte af efter noget tid, og som aldrig passer ind sammen med resten, og så skal det være nyt, gider ikke brugt, selv om man sikker får meget mer for pengene der)

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til valg af nye Gulv højttaler
  • #1   20. aug 2012 Der er et rimelig godt tilbud her:

(link fjernet)

• #2   20. aug 2012 Thomas
    De jo brugte

• #3   20. aug 2012 Og så er de også "træfarvet", havde jeg ikke lige set han ikke gad og ha´.

CT så er der sikkert gær i. Men heldigvis er der fuld garanti på dem smiley

• #4   25. aug 2012 Vil mene at et par B&W CM8 er et ganske godt valg smiley Ellers er der også mulighed for et par Dali Ikon, men dertil er du nødt til at have en sub, da diskanten i dem er meget dominerende smiley

Ellers, hvis du er villig til at betale 16k for et sæt, så dem her: (link fjernet)
    Har noget familie som har dem, og synes de spiller rigtig godt smiley

Men tag ned i Hifiklubben (eller en anden) og fortæl hvad du vil have osv, og få en demonstration af forskellige muligheder smiley

• #5   25. aug 2012 Morten J og i andre mindre seriøse

tak for svarene.
    Jeg har været ude og høre på lidt forskellig (bla. ud over udvalget i den lokale Hifiklubben Focal Chorus 816 V, Monitor Audio Silver RX 8, SA XP60, SA aura 60)

men til sidst stod jeg med valget mellem B&W DM683 og B&W CM8, og valgte et sæt CM8

så nu venter jeg bare på de får et sæt hjem til mig smiley

• #6   26. aug 2012 Lyder som et super godt valg smiley

Jeg har selv et par DM683, og er superglad for dem. Dog havde jeg også valgt CM8 af de to sæt hvis jeg havde pengene smiley Tillykke med dem.

Kommentér på:
hjælp til valg af nye Gulv højttaler

Annonce