{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Thomas N
Thomas N
Tilmeldt:
20. jun 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Find ud af hvor meget ens højtalere kan klare.? {{forumTopicSubject}}

Har en nad c372 forstærker og b&w 683 højtalere.

Er det nogle der ved, hvor meget jeg kan presse mine højtalere uden af springe enhederne i højtalerne.

Det er selvfølgelig ikke noget jeg vil PRØVE, men det kunne da være rart at vide. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Find ud af hvor meget ens højtalere kan klare.?
  • #2   4. aug 2012 Jeg synes det er forskelligt hvad for noget musik man høre, Kvaliteten af den osv.:)

    Men der plejer at stå hvad de maks kan klare under der specifikationer, men bliver det så højt at du ikke kan holde ud at høre på det, bør du ikke skrue højere op.


  • #4   5. aug 2012 mener de er på 75-200 watt det er på. en god måde at finde ud af hvordan presser dem bedst. er at du sætter dig lidt ud foran højtaleren og spiller noget højt musik. på og lytter godt efter hvornår det begynder at forvrænge bare det mindste så ved du hvor du har max styrken. grunden til jeg synes det er en god med at gøre på er det ikke er altid man kan høre de forvrænge det mindste vis man står langt fra dem smiley og altid mærke efter på center dome om de blive for varme sfl når musikken er slukket :d er eller et fint sæt du har du kan altid bruge dataene fra 604s3 da det næsten er en tilsvarne model og regne ud fra dem

    håber du kunne bruge mine råd held og lykke med det smiley


  • Thomas N
    Thomas N Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #5   5. aug 2012 Mange tak for jeres svar. smiley

  • #6   5. aug 2012 lad nu værd med at futte dem af smiley

  • Thomas N
    Thomas N Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #7   6. aug 2012 Futter dem ikke af, har en stue på omkring 30/35 m2. Så det er begrænset hvor højt jeg kan spille, før man ikke gider sidde i stuen mere. smiley



Kommentér på:
Find ud af hvor meget ens højtalere kan klare.?

Annonce