{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

Effektforstærker {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Nu er det tid til at jeg vil til at finde en effektforstærker til mit anlæg. Den skal kobles på mine Cerwin Vega XLS-12, som i forvejen er koblet til en Pioneer VSX-521k forforstærker.

Jeg skal have en til billige penge, hvilket vil sige maks 1500 kroner, er blevet anbefalet denne af en ven http://www.thomann.de/dk/tamp_ta1050ii_endstufe.htm
Men jeg vil gerne finde noget på brugt markedet, da man der kan få mere for pengene.

Nogen der har nogle forslag til hvad jeg skal kigge efter? Eller nogen der evt. kan linke til nogle annoncer på DBA / G&G med noget brugbart? smiley

Tak for hjælpen! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Effektforstærker
  • #1   16. jul 2012 Jeg ville nok kigge efter en brugt NAD 216 eller 218, der er massere af power i de billige diske forstærkere men lyd kvaliteten er der efter.

    lige meget hvad får du generelt 2x så meget for pengene når du køber brugt.


  • #2   16. jul 2012 Har hørt meget godt om NAD, især de 2 modeller du fortæller om smiley Desværre ligger de et godt stykke uden for min prisklasse, 218 modellen står til 3099.- som billigste på DBA, og 216 modellen står til 4500 smiley

  • #3   16. jul 2012 216 står til 1300-2000kr efter stand. Og er en helt super effekt.

    en Behringer EP 4000 er også en rigtig fed forstærker som bare trækker og trækker. Men jeg solgte min pga den larmende blæser. Også lidt overkill med en EP4000 til en 10" sub.

    Men eller er der også denon og rotel effekter.


  • #4   16. jul 2012 Som morten skriver kan du sagens få dem i din prisklasse.

    Jeg fik omkring 1500kr for min 216 for et par måneder siden og det var jeg godt tilfreds med.

    Har set 218 under 2000kr flere gange.


Kommentér på:
Effektforstærker

Annonce