{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Alt er godt! :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg har fundet ud af at jeg faktisk spiller højt selvom der ikke er skruet så meget op fordi jeg kan høre at det er højt selvom det ikke er mega højt og numre som ikke er så godt optaget/indspillet kan jeg godt høre ved en passende volumen ved ikke om i forstår hvad jeg mener??? ALTSÅ jeg mener numre der er godt indspillet kan jeg høre tordnende højt mens andre som er knapt så godt indspillet kan jeg godt høre ved en passende højde det har jeg fundet ud af smiley smiley smiley smiley smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alt er godt! :-)
  • #1   21. feb 2021 Problemet er at mit værelse ikke er så stort og faktisk er det for småt til Oberon 9`erne så jeg har puttet skumgummi i portene som mange nok ved men hvis jeg havde haft et stort nok rum til dem så havde der været MEGET fed bas og baby havde med sikkerhed besvimet så det er lidt ærgerligt men ok de spiller fedt nok med skum i portene

  • #2   21. feb 2021 Tror at jeg ved hvad du mener. Med en god optagelse, kan jeg spille ret højt og vi kan stadig godt tale sammen. Med en ringe optagelse, virker det mere som støj

  • #3   21. feb 2021 Det var bare fordi jeg var lidt ked fordi jeg har jo lige fået de nye Oberon 9`ere og synes det virkede som støj når jeg skruede op men fandt pludselig ud af at jeg faktisk godt kan spille ret højt selv med en ringe optagelse jeg havde et problem med at jeg synes det virkede skingert men som sagt alt er iorden og de spiller godt og de er vidst efterhånden ved at være spillet til får federe og federe bas

    Kenneth


  • #4   22. feb 2021 Det var godt..

Kommentér på:
Alt er godt! :-)

Annonce