{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Søger højttalere {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg sidder og leder efter et sæt reol højttalere fra Paradigm...

Højttalerne er efterhånden ved at hanve nogle år på bagen mener at de er fra mellem 1993 til 1996 og er bestående af:

1x 6-6½" halv gennemsigtig bas og ½ x diskant, bagpå var der mulighed for biwire samt basport som der sad i toppen af kabinettet

Er der nogle som der kan huske sådan et sæt eller kan huske hvad model nummer de har / havde så jeg evt kan se om jeg kan finde et sæt til salg smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger højttalere
  • #1   12. okt 2010 De minder lidt om dem her bare ikke i gulvversion men reolversion

    http://www.dba.dk/paradigm-11semk3-sorte-180/id-69101723/


  • #2   12. okt 2010 Der er flere muligheder...

    Men mener bare ikke, at der bar nogle af dem der har bi-wire terminaler?

    - Micro monitor (klem terminaler)
    - Atom (basrefleks bag på)
    - Mini monitor (aftagelig frontstof, basrefleks bag på)
    - Titan (basrefleks foran)
    - Monitor 3
    - Monitor 5 (2 x bas/mellemtone)

    Har du et billede af dem?


  • #3   12. okt 2010 Dennis H

    Ja det kunne jeg jo gøre, dengang i 90erne kostede de vidst et sted mellem 10 og 15.000,-

    Micma jeg har desværre ingen billede af dem men kan huske at de var helt sorte, meget kompakte ca 30-40cm høje men de var til gengæld meget dybe i kabinettet ca en 30 cm
    når man pillede stoffronten af var fronten hel grå og så var der bassen, den halv gennemsigtige, man kan lige ane spideren bagved, og så diskanten i toppen, mener at de lige som havde en ramme der kørte omkringbassen og integrerede diskanten

    Det var nogle højttalere min kammerat fik i konfigave dengang, der var de lige kommet ud på markedet, grunden til atjeg kender alderen var fordi at der udkom en cd som der hed "Sonic Dance Power II" og det var i ca 94 - 95 smiley


  • #4   12. okt 2010 Jeg tror faktisk at det var Mini Monitor modellen

    (link fjernet)

    store billeder det ligner super godt dem som jeg havde i hovedet og so man kan se på billedet så er de bare super dybe

    Micma 18 du har ret der er alm terminaler på mente bare at der var mulighed for biwire smiley


  • #5   12. okt 2010 Men den mini monitor koster bestemt ikke 10.000 - 15.000kr. smiley Måske en Signature S2 koster der omkring, men det er vist en anden historie...

    Men i øvrigt nogle mega energiske små højtalere, med potent bas, og kapow!


  • #6   12. okt 2010 Nemlig og nu hvor jeg kigger efter så tror jeg ikke at det er mini monitor for frontstoffet buede ikke nogen steder det var helt firkantet

  • #7   12. okt 2010 Det kan være forskellig.... De ændrer lidt på design, alt efter versionen!

Kommentér på:
Søger højttalere

Annonce