{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scandyna minipod
  • #1   30. jan 2010 jeg har miní pod og micro pod.. du kan let få højtaler der spille bedre til
    mindre penge ( nu er god lyd jo ret svært at difinerer) men jeg valgte dem i en kombo af desing,lyd,plads..

men jeg vil sige hvis man ellers kan lide designet så er de værd at købe,men omvendt kan man godt lide et par firkantet silde kasser kan man får mindre penge få mindst lige så god lyd IMO..

• #2   30. jan 2010 Nu kan jeg kun erindre at have hørt mini pod... Men det er ikke nogen dårlig højtaler, men du kommer nok primært til at betale for designet. smiley Men det kan jo for nogle, også være lige så vigtig...

Men personligt tiltaler en bobleformet plastik højtaler, mig ikke ret meget.... Kan godt se hvad folk ser i dem, men synes nu stadig at de er for buttede til at være flotte.

• #3   30. jan 2010 Tak for de gode svar.

Kan godt se at man ikke kan få det hele til den forholdsvise lave pris.

Men som mange andre, er jeg draget af det (syntes jeg) charmerende og smukke design. Men som i også siger, så får godt design det ikke til og lyde bedere.

I mit tilfælde står valget lidt mellem minipod, eller et par brugte VA Haydn Grand.

Begge højttalerne har i mine øjne sine styrker og svagheder.

• #4   30. jan 2010 men jeg vil sige at jeg absolut ikke fortryder mit køb, synes også de spiller fantasisk også set i lyset af størelsen som sætter sine naturlige begrænsninger og de kræver altså en sub 8hvilket jeg også har)

• #5   30. jan 2010 Hvis jeg skulle have dem skulle de også indgå i et surround setup, så der ville være en sub til at tage sig af de lave toner.

Hvordan syntes du de præstere som stand alone højttalerne. Altså i stereo setup uden andet?

• #6   30. jan 2010 som stereo uden sub mengler de dybde. men spiller tit alm musik på dem dog med sub og der spiller de fint..

• #7   30. jan 2010 Okay. De skulle nemlig gerne overtage pladsen som fronthøjttalere for mine KEF. Og ville være lidt ærgelig hvis de også mangler "punch" som KEF'erne gør.

• #8   30. jan 2010 Hvis det er et spørgsmål om VA Haydn grand, eller mini pod?

Så vil jeg helt klart (med streg under) vælge VA !!! smiley De er lysår foran mini pod'erne. Haydn grand er en super højtaler, med håndværk i verdensklasse. Og den lyder super godt, og den silkebløde diskant, er virkelig noget der bør opleves.

De kan sagtens spille dybt, på trods af deres beskedne størrelse, men det er dog minus en del dB. Men man kan sagtens leve med dem aligevel!

De fortjener en korrekt placering, for det er virkelig alt eller intet, hvis de står forkert, og de kan være vanskelige at få til at stå 100% rigtig. (få mm. kan gøre stor forskel)

Men de er virkelig en musik formidler, der overgår ALT i den prisklasse. (inkl. gulv modeller og det hele)

• #9   31. jan 2010 Var ikke et sekund i tvivl om at få det svar fra dig micma18 smiley
    Kan se du selv har haft dem, hvordan fungerede de i et surround setup?

• #10   31. jan 2010 Jeg har dem to steder i huset og er fuldt ud tilfreds med dem. Synes man får det hele, god lyd og fedt design.

Men det var ikke nogle, jeg f.eks ville bruge i bio'en.

• #11   31. jan 2010 Så er det måske ikke dem jeg skal have. De skal nemlig trækkes af min pio surround reciever, da kæresten ikke syntes at jeg skal have en selvstændigt stereo setup smiley

Men du må endelig sige til hvis du vil sælge et sæt smiley

• #12   31. jan 2010 Micma18. Du skulle vel ikke være interesseret i at sælge din Silverstone DAC?

Kommentér på:
Scandyna minipod

Annonce