7.064 visninger
|
Oprettet:
Scandyna minipod {{forumTopicSubject}}
Hvad er jeres generelle mening om disse højttalere?
Er de penge værd, eller betaler man for meget for designet?
Og hvis nogen kender noget til smallpod, så må de gerne komme med indputs om forskellen mellem small og mini.
mar 2008
Følger: 1 AV-enheder: 2 Emner: 1 Svar: 12
mindre penge ( nu er god lyd jo ret svært at difinerer) men jeg valgte dem i en kombo af desing,lyd,plads..
men jeg vil sige hvis man ellers kan lide designet så er de værd at købe,men omvendt kan man godt lide et par firkantet silde kasser kan man får mindre penge få mindst lige så god lyd IMO..
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 AV-enheder: 5 Emner: 51 Svar: 2.219
Men personligt tiltaler en bobleformet plastik højtaler, mig ikke ret meget.... Kan godt se hvad folk ser i dem, men synes nu stadig at de er for buttede til at være flotte.
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 4 AV-enheder: 1 Emner: 31 Svar: 350
Kan godt se at man ikke kan få det hele til den forholdsvise lave pris.
Men som mange andre, er jeg draget af det (syntes jeg) charmerende og smukke design. Men som i også siger, så får godt design det ikke til og lyde bedere.
I mit tilfælde står valget lidt mellem minipod, eller et par brugte VA Haydn Grand.
Begge højttalerne har i mine øjne sine styrker og svagheder.
mar 2008
jul 2009
Hvordan syntes du de præstere som stand alone højttalerne. Altså i stereo setup uden andet?
mar 2008
jul 2009
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 AV-enheder: 5 Emner: 51 Svar: 2.219
Så vil jeg helt klart (med streg under) vælge VA !!!
De kan sagtens spille dybt, på trods af deres beskedne størrelse, men det er dog minus en del dB. Men man kan sagtens leve med dem aligevel!
De fortjener en korrekt placering, for det er virkelig alt eller intet, hvis de står forkert, og de kan være vanskelige at få til at stå 100% rigtig. (få mm. kan gøre stor forskel)
Men de er virkelig en musik formidler, der overgår ALT i den prisklasse. (inkl. gulv modeller og det hele)
jul 2009
Kan se du selv har haft dem, hvordan fungerede de i et surround setup?
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 1 Emner: 107 Svar: 676
Men det var ikke nogle, jeg f.eks ville bruge i bio'en.
jul 2009
Men du må endelig sige til hvis du vil sælge et sæt
jul 2009
Scandyna minipod