{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Spørgsmål om Jamo studie monitor J-202 {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens fra hifigalleri. jeg har et spørgsmål mht. Mine jamo højttalere. Jeg her en tanke om og skifte mine basenheder med nogle større og kraftigere. Men efter mine beregninger er enhederne 13 tommer, kan det passe??

Kommentarer på:  Spørgsmål om Jamo studie monitor J-202
  • Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    maj 2017

Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 147
    #1   10. mar Man kan ikke bare skifte en basenhed til en anden og så forvente mere bas

• #2   10. mar Og beregninger for at finde størrelse?????? Altså man måler med en tommestok/målebånd og vupti du ved hvad tommer de er. Men du kan ikke bare smide nogle kraftigere bass enheder i, så passer kabinettet jo slet ikke i litermål mere. Kabinettet som regel en ret dyr post på budgettet når fabrikanter laver højtalere, da det skal udregner helt præcist til de enheder man bruger. Og en 10 tommer er ikke bare en 10 tommer, der findes i tusindvis af forskellige enheder der alle kræver et speciel kabinet. Det er en helt videnskab i sig selv

• Rasmus L
    Rasmus L Tilmeldt:
    mar 2018

Følger: 13 Emner: 1 Svar: 1
    #3   14. mar Min ven skrev det her skal ikke have kraftiger skal bare have nogle der passer i!!!! Jeg måler det til 13 men kan ikke finde 13 tommer nogen steder!!!!

• Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    maj 2017

Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 147
    #4   14. mar Du skal ha ordnet dem du har eller have nogle i der er magen til.
    Alt andet duer ikke efter hensigten.
    Finder du en tilfældig enhed der passer til kabinettet, til porten og til delefilteret, så ville jeg begynde at spille lotto

Kommentér på:
Spørgsmål om Jamo studie monitor J-202