1.195 visninger
|
Oprettet:
Så fik jeg sat min "Home Cinema" op. {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Så fik jeg mit Logitech Z5500 system ind af døren, og har nu klasket det op på væggende. Og BOOM!! BOOM!!, det spiller godt.
Har kun lige testet med LOTR3 i kampscenerne, men allerede her lyder det lækkert. Jeg er dog lidt i tvivl om jeg har sat højttalerne rigtigt, men det lyder sq godt nok.
Jeg opretter den en af dagene så i andre kan se det.
dec 2005
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 62
Se venligst bort fra bamsen på TVet, og TVet i det hele taget (Det er en gammel sag).
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3108
Igen, se bort fra bamser!!
Her har vi herligheden: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3108 !!!
Er det sat bare NOGENLUNDE rigtigt op?
dec 2005
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Emner: 9 Svar: 190
dec 2005
Jeg troede jeg kunne linke direkte, så jeg åbnede alle 3 og copy / paste'ede dem, så først da jeg havde postet det, at det var samme links.
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Emner: 9 Svar: 190
dec 2005
Og så ville jeg lige høre om de sad rigtigt inden jeg gør det.
aug 2005
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 222
Det ville være lidt nemmere at hjælpe hvad angår placering hvis du ladge nogle billeder af værelset i sin helhed ind, eller kom med en beskrivelse...
Det varierer meget fra rum til rum hvad angår den optimale opsætning, men jeg vil da lige komme med et par forslag:
Er der langt til fra sidevæg til sidevæg, hvis ikke, så burde du overveje at få sat baghøjtalerne op så de peger direkte imod lytte position (hvis det er en løsning du kan leve med rent indretnings messigt osv)...
Løsningen du har nu, hvad angår baghøjtalere, er acceptabel, men den anden ville jeg nu personligt foretrække hvis der er mulighed for det
Hvad angår placering af sub, så stil den på din sofa (lyttepostition), kravl rundt i værelset i gulv højde og lyt dig frem til hvor der er den "bedste" bas, og placer så subben der (igen kun hvis du kan leve med den placering).
Højtalerne bør desuden sidde i ørehøjde...
Håber du bliver godt tilfreds med sættet, og får nogle gode ture i "biffen" om man så må sige
aug 2005
Følger: 14 Følgere: 12 AV-enheder: 9 Emner: 23 Svar: 296
aug 2005
Følger: 14 Følgere: 12 AV-enheder: 9 Emner: 23 Svar: 296
Så fik jeg sat min "Home Cinema" op.