{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Limfjorden skænk jysk 1.000 kr.
  • Opsætning af 4 loftslamper 400 kr.
  • Opsætning af loftslamper 1.600 kr.
  • Udskiftning af induktion kogeplade 3 faset. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så fik jeg nye baghøjtalere
  • #1   9. jan 2011 Det ser sku lækkert ud.. Fed hjemmebiograf du har dig smiley

• #2   9. jan 2011 kanon.
    hvad skal det næste så være????
    du kan da næsten umuligt opgradrere den mere... ;o)

• #3   9. jan 2011 @John -
    "du kan da næsten umuligt opgradrere den mere... ;o)"

Den sætning har du vist sagt før, hvor det så har vist sig at være muligt smiley

@Jonas
    Det ser nu rigtig godt ud med de nyindkøbte baghøjttalere. Pynter gevaldigt på det i forhold til før - og du må vel også kunne høre en forskel på lyden, eller hvordan?

• #4   9. jan 2011 Casper T: okay okay jeg tager det i mig igen ;o)

men både dig og Jonas B har jeg fyldt med i fra da i startede med henholdtvis CV-6 højtaler og Eltax Termintor højtaler....
    Men jeg må nok sige at i har overhalet mig,med flere meter nu smiley
    men når først man får hus og en baby er på vej, så er der ikke mange penge at gøre med, til at købe hifi for... smiley

• #5   9. jan 2011 John Z: Hehe... Man bliver aldrig færdig smiley Det næste bliver nok et LFE-buttkicker-sæt fra Tyskland, MEN det lader sig nok vente lidt, da kæresten er kommet på SU...

Casper T: Mange tak. Ja, det har givet overraskende meget til lyden. Hele lydbilledet er blevet større, og surroundeffekterne er meget mere detaljeret og tydelige. Havde ikke regnet med at det ville give SÅ meget smiley

• #6   9. jan 2011 Hvis du kommer til at investere i et sæt LFE butkickere, så smid mig lige en besked. Kunne godt tænke mig en lille anmeldelse af sådan nogen - har haft dem oppe til overvejelse, men tanken om at skulle trække flere kabler har slået den hurtigt ud igen.

Hvad angår baghøjttalerne, så siger de egentlig ikke så meget - og så alligevel som du selv har oplevet.
    Jeg blev også selv overrasket da jeg gik fra Concept 1 til Evidence 370 (Jovist.. Der er en 3dobbelt prisforskel, hvis ikke mere).
    Men det er også meget rarere at have dem til at spille "baggrundsmusik", når det ikke behøver være noget vildt og voldsomt.

• #7   9. jan 2011 John Z

Ja fornyelser er der sket rigeligt af de sidste par år for mit vedkommende også såvel som på mange andre herinde.
    Men på et tidspunkt begynder man alligevel at sætte foden lidt på bremsen som du selv er inde på - jeg er også begyndt at træde lidt hårdere smiley

• #8   9. jan 2011 Skal nok ske. Nu har jeg allerede oplevet det hos en kammerat, og det er helt klart noget skal erhverves... Dog koster sådan en bandit omkring de 5000,- og pengene er jo lidt små efter julemåneden smiley

• #9   9. jan 2011 Stig J: Mange tak. Er også ved at være ret tilfreds med bioen

Kommentér på:
Så fik jeg nye baghøjtalere

Annonce