635 visninger
|
Oprettet:
HDMI {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen
Jeg står og overvejer et nyt HDMI kabel mellem DVD og forstærkeren og jeg har overvejet det her kabel
(link fjernet)
Men det har ikke brug for at være meget længere end ca. 1.5 meter har i nadre i kan anbefale i ca samme prisleje og gerne nogle links
MVH
Jimmy
apr 2007
Følger: 1 AV-enheder: 3 Emner: 50 Svar: 335
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 AV-enheder: 5 Emner: 51 Svar: 2.219
Jeg er selv sluppet afsted med Audioquest HDMI-X, da de kunne overbevise mig om hvad der retfærdiggjorde prisen, med specs. osv.
Og jeg er bestemt ikke skuffet, men hvis jeg kunne få det i den rigtige længe, så ville jeg ud fra reviews og omtale nok have valgt et Chord HDMI Silver plus 1.3
Er nok hoppet lidt på Chord vognen med hensyn til digital kabler, da de virkelig har imponeret mig i forhold til konkurrenterne, og det på trods af at det er et forholdsvis lille firme med formodentligt ikke så stort udviklings budget som de andre.... Men det er altså lykkedes dem at lave nogle anderledes og velfungerende løsninger, så lidt forstand må de jo have på den slags?
aug 2007
Følger: 1 AV-enheder: 2 Emner: 27 Svar: 162
nu har jeg selv kun Black Moon kabler fra AIV, og dem er jeg meget tilfresse med, og så kan de købes til rimlig penge.
http://www.ekabler.dk/produkt.asp?id=6234&pk=942
og der kan du få et kabel til 500-700 kr kommer an på længden.
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 3 AV-enheder: 4 Emner: 12 Svar: 641
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 AV-enheder: 5 Emner: 51 Svar: 2.219
Det skal lige tages med i betragtningen at forskellen imellem HDMI 1.2 og 1.3 kabler er ret enorm, hvad angår rene elektriske specifikationer!
f.eks. er båndbredden blevet mere end dobbelt så stor, fra 4,9gbit/s til 10,2gbit/s. Så rent kvalitets medsigt vil 1.3 kablerne være langt langt overlegne, da der stilles så store minimumskrav til standarden.
HDMI