{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 400 kr.
  • Samling af basketball stander 500 kr.
  • VVS varmtvandshave i stykker 1.500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HDMI
  • #1   12. okt 2007 ved godt det er off-topic, men hvad får man ud af at købe et til 1500 kr. frem for et til 500 kr? :S

• #2   12. okt 2007 Jeg har ikke set billedet på Taralabs, men overvejde det selv for nyligt... Men ud fra specs. og div. omtale, så tror jeg prisen er stærkt overskruet, i forhold til hvad konkurrenterne kan levere i det prisleje...

Jeg er selv sluppet afsted med Audioquest HDMI-X, da de kunne overbevise mig om hvad der retfærdiggjorde prisen, med specs. osv.
    Og jeg er bestemt ikke skuffet, men hvis jeg kunne få det i den rigtige længe, så ville jeg ud fra reviews og omtale nok have valgt et Chord HDMI Silver plus 1.3

Er nok hoppet lidt på Chord vognen med hensyn til digital kabler, da de virkelig har imponeret mig i forhold til konkurrenterne, og det på trods af at det er et forholdsvis lille firme med formodentligt ikke så stort udviklings budget som de andre.... Men det er altså lykkedes dem at lave nogle anderledes og velfungerende løsninger, så lidt forstand må de jo have på den slags? smiley

• #3   13. okt 2007 jeg ville ikke gi 1500 for det.
    nu har jeg selv kun Black Moon kabler fra AIV, og dem er jeg meget tilfresse med, og så kan de købes til rimlig penge.
    http://www.ekabler.dk/produkt.asp?id=6234&pk=942
    og der kan du få et kabel til 500-700 kr kommer an på længden.

• #4   13. okt 2007 Har sendt dig en besked.

• #5   13. okt 2007 >> Tommy
    Det skal lige tages med i betragtningen at forskellen imellem HDMI 1.2 og 1.3 kabler er ret enorm, hvad angår rene elektriske specifikationer!
    f.eks. er båndbredden blevet mere end dobbelt så stor, fra 4,9gbit/s til 10,2gbit/s. Så rent kvalitets medsigt vil 1.3 kablerne være langt langt overlegne, da der stilles så store minimumskrav til standarden.

Kommentér på:
HDMI

Annonce