{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.361 visninger | Oprettet:

Ang. køb af hjemme bio? {{forumTopicSubject}}

Har overvejet det her surround anlæg fra Samsung det hedder TXQ120 som ser pisse godt ud, men har været ude og kigge på et andet anlæg også..

(link fjernet)

Det er det her Harman Kardon - HS300 BQ men vil gerne vide om hvad i synes jeg skal vælge, har en samsung fladskærm..?

(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. køb af hjemme bio?
  • #1   1. aug 2007 De ser nok smartere ud end de lyder...

  • #2   1. aug 2007 micma18: seriøst svar tak

  • #3   1. aug 2007 Det var somend også ment helt seriøst! smiley For WAF (Wife Acceptance Factor) og hifi går desværre sjældent hånd i hånd, og alt det de har gjort ud af desginet, det er taget direkte ud af lyd kvaliteten...

    Det siger måske også lidt om deres seriøsitet at de opgiver Samsung systemet til en total udgangs effekt på 1000w. Men kun får tilført maks. 110w. fra el nettet... Det hænger vist ikke rigtig sammen, og da slet ikke med en agivelige effektivitet på ~30%?


    For 7000kr. der tror jeg da nok du kan sammensætte et fornuftigt system med nogle kompakte reol højtalere istedetfor. Fordelen ved dem er jo at de som udgangspunkt dækker hele frekvens båndet, selvom de små nok kunne blive bakket lidt op af en subwoofer, så har du altså nogle rigtige højtalere, istedetfor nogle ekstremt uliniere fuldtone enheder, i plastik kabinetter, som IKKE kan leve uden en subwoofer...
    Men det går jo igen lidt ud over WAFen, men det er jo op til den enkelte... Derfor synes jeg da heller ikke mit første svar kunne være meget mere præcist?


  • #4   1. aug 2007 Vil give de andre ret, Du får ikke særlig meget for pengene på den der måde.

  • #5   1. aug 2007 micma18,.

    fanmde et godt svar. :O.

    det er bare 100% rigtig smiley


  • #6   1. aug 2007 men thomas s.

    hvis du da ik er typen der vil have god lyd i alle niveu-er

    så er det da helt fint.

    men kig på noget andet i stedet :). du kan få mit for 3500 alt sammen


Kommentér på:
Ang. køb af hjemme bio?

Annonce