{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.388 visninger | Oprettet:

Rasmus P
Rasmus P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Bedste Dvd afspiller ?? {{forumTopicSubject}}

Hvilken dvd afspiller er bedst pris ca 500 ??
jeg har haft en gammel Denver den åd alt uden problemer men efter 5 år døde den jeg har forsøgt mig med 2 andre denver afspillere og 1 united men de hakker. Jeg har overvejet at købe denne
http://www.hifi-hammeren.dk/product_info.php?products_id=3462 men er der noget der er bedre til on plovmand ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste Dvd afspiller ??
  • #1   13. feb 2007 Jeg har ikke lige forstand på den omtalte dvd, eller mærke.
    men er du GAL et fedt design de har!
    Den her feks.
    http://www.hifi-hammeren.dk/product_info.php?cPath=25_123&products_id=3896
    Den er da møg lækker smiley

• Rasmus P
    Rasmus P Tilmeldt:
    feb 2007

#2   13. feb 2007 Ja designet er fint det er også en af grundene til at jeg har overvejet en xoro mange af de andre billige er sgu ikke for fixe designmessigt

• #3   13. feb 2007 kviclky har en der hedder INO den æder alt.

• #4   13. feb 2007 Kasper H
    Jeg kender ikke mærket, INO eller den anden omtalte dvd afspiller

men har læst mig til flere steder at der er STOR forskel på en dvd afspiller til 300 i kvickly og så en til 1200 i klubben.

Billedet på de billige er ekstremt dårligt i forhold til de andre. + alle diverse dekodere der i heller ikke er noget at råbe hurra for, så det kommer jo os meget an på hvad man vil ha.

min næste dvd afspiller bliver nok en nad.

• #5   13. feb 2007 Dan J du har skam ret men vis du læser hva Rasmus skriver så vil han have en DVD til 500 kr, vis han vil have nået som nærmer sig bare en lille smule godt billede, skal han købe brugt,

min DVD står til 2600 nypris, den er jeg tilfreds med, indtil videre, skal dog have HD-DVD,

men tilbage til sagen, ud fra det han før har eget gav jeg ham en dvd som er i samme klasse, og som kan tage det hele,
    har selv ejet den for 1 års tid siden

• #6   13. feb 2007 vis jeg var Rasmus ville jeg spare lidt mere op og købe en Denon

• Rasmus P
    Rasmus P Tilmeldt:
    feb 2007

#7   13. feb 2007 Kasper H
    Ja det er jo lige der jeg vil hend. Jeg ser en film maks en gang i ugen det er junior der bruger den mest og han er ligeglad med billedkvalitet. Men når den hakker så laver han sgu ballade

• #8   13. feb 2007 INO i kvickly den hakker ikke (min gjorde ikke)
    den koster 500

• #9   13. feb 2007 Jeg ville snuppe en Philips eller en Panasonic til samme pris. Du får altså meget bedre billede og lyd til den pris, og de æder også alt, plus der er mere stil over afspilleren og kvaliteten er på et højere niveau.

Jeg kan anbefale min Panasonic jeg selv har givet 599 kroner for.

Modellen fås hos Bilka, og er en super-afspiller til prisen.

Jeg ville hellere give en 100 lap mere og så få den.

Ellers har de også en JVC, Philips & Sony i samme prisleje. Jeg tog Panasonic´i klassen fordi den har et fedt design og ikke fylder ret meget. Den høre til Slim Line modellerne og er meget kompakt. Den æder simpelthen ALT, og lyd og billede er bare i TOP-kvalitet til prisen.

Modellen hedder Panasonic DVD S1..

• #10   14. feb 2007 det synes jeg godt nok ikke Allan, synes i sær panasonic har et elendigt billede

• #11   14. feb 2007 ved jeg nu ikke, vil da sige kør ned og kig på en i bilka føtex, what ever, og kig, og gå efter en kan tage alle de formater du har brug for.....

for efter min menning er der ikke en skid og se på kvaliteten i den der prisleje...

• #12   14. feb 2007 du kan da sagtens få nået kvalitet, i den pris leje det er bare ikke super billede,
    har set en del test fra Tyskland hvor en billig dvd har slået en dyrer,

vis man finder en billig dvd som opfylder ens behov for billede og lyd så er det jo nok kvalitet for vedkommende

• #13   14. feb 2007 kasper H...

ja du har ret i at de ældre panasonic havde lidt matte billeder, men det er et løst problem i dag (heldigvis)

Men i dag vil jeg nok heller ha en Philips, så den passer til mit TV og Philips har mindst lige så gode billeder som Panasonic

Kommentér på:
Bedste Dvd afspiller ??

Annonce