{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.101 visninger | Oprettet:

Marc J
Marc J
Tilmeldt:
2. nov 2006
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Bedste (billige) blu-ray afspiller? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at skifte min gamle DVD-afspiller ud med en blu-ray afspiller; men det er slet ikke så let at beslutte sig for hvilken?!
Jeg er ikke vildt kræsen, så jeg vil ikke ud og give 2000+; men når nu man skal købe kan man jo ligesågodt få mest for pengene, så jeg har undersøgt forskellige toplister rundt omkring på nettet og fundet frem til disse kandidater som nok tiltaler mig mest:
Panasonic DMP-BDT110
Sony BDP-S570
Philips BDP7600
Samsung BD-C6900
En del af dem kan findes på denne side:
http://www.techradar.com/news/video/blu-ray/12-best-blu-ray-players-in-the-uk-2012-947894
Jeg overvejer også at købe en Playstation 3, da jeg der får en lækker spillemaskine oveni; men er det en god ide?
Når de nu har wi-fi kan man så eks. sende lyden trådløst til eks. sonos play5 højtalere, som jeg overvejer at købe eller hvad betyder det? DLNA? Er 2D til 3D funktionen noget værd?
Hvilken afspiller vile DU anbefale?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste (billige) blu-ray afspiller?
  • #2   9. apr 2012 har selv kigget lidt på den her (link fjernet)

  • #4   10. apr 2012 Hvad mærke er dit tv? I den prisklasse du er på udkig efter, vil jeg mene at det er bedst at finde en som kan snakke bedst med dit tv, hvis du f.eks. har en Philips skærm, så ville jeg tage en Philips afspiller osv.

  • #5   13. apr 2012 Jeg havde nappet en PS3 uden tvivl. Så har du også en spillemaskine + harddisk.
    Jeg ved ikke med Sonos tilslutningen, men du kan fx benytte den som media server, så du kan bruge den til at browse trådløst i film, billeder og musik på et netværksdrev.
    Til pengene tror jeg ikke du får bedre alt-i-en maskine


Kommentér på:
Bedste (billige) blu-ray afspiller?

Annonce