{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

AV receiver med scart ønskes {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg er meget grøn på dette område...

Jeg leder efter en receiver, hvor jeg kan tilslutte PS2, DVD via scart... Prisen må maks være 3000. Er der nogen der har nogle gode bud?

Har selv kigget lidt rundt, men jeg synes ikke rigtig der er nogen med scart...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AV receiver med scart ønskes
  • #1   10. okt 2006 tror ikke der findes recievere med scart indgang... Som regel har de S-video, component, dvi eller hmdi men ikke scart..

    Mvh Tim


  • #2   10. okt 2006 du skal have fat i component stik,

  • #3   10. okt 2006 Mener Pioneer lavede en model for nogle år tilbage .. med blåt lys i .. havde selv en af slagsen. mener det var var i 96 .. . men ikke helt sikker ... grunden til at jeg kan huske det er at jeg har haft et scart kabel på 10 Meter som var tilsluttet den .. og så hen til Fjernysnet .. eller prøv at se på DBA .. om du kan finde nogen Pioneer Med billede på .. hvor der er blåt diode lys i hver sin side ..

    Mvh

    Jack N

    P/S: Det var en Fed reciver den gang .. og en af de største på marked .. fra Pioneer ..


  • #4   10. okt 2006 SCART er jo bare nogle forvirrede franskmænds måde at lave et multi standard video / audio interface... Men i bund og grund bære det bare nogle ganske alm. video medier (RGB, S-video og composit) så derfor vil en konverter, enten i form at et kabel, eller en decideret konverter, fint kunne udgøre det for en receiver med scart indgang smiley

    Det skal også lige påpeges at det bedste af video formaterne helt klart er RGB, men de fleste receivere nøjedes dog med S-video, og det er da også det mest normale medie, som normale DVD/Video afspillere understøtter.
    Component signal er helt helt forskellig fra de omtalte formater, så det vil kræve en langt mere kompliceret konvertering. Så hvis du skal have signalet ud af et Scart stik, så lad være med kun at gå efter component funktionalitet smiley


Kommentér på:
AV receiver med scart ønskes

Annonce