{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SVS PB12-NSD
  • #1   22. dec 2013 Jeg ville tage den Velodyne der er til salg for 4500 herinde smiley
    1000w RMS


  • #2   22. dec 2013 ja men er den voldsommere eller? kan jo ikke sige den er vildere pga flere watt, svs bygger store kabinetter og er sq vilde, har godt set den velodyne, men kender intet til den model. Hvad kan den

  • Lasse W
    Lasse W Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 23
    #3   22. dec 2013 I bor begge i nordjylland. Spørg da manden om du må komme forbi og hører den?

  • #4   22. dec 2013 he vi har ingen bil, og bor 150 km fra hinanden ca, så der er lidt langt

  • #5   22. dec 2013 Ang. Den velodyne så er den ikke vildere....
    Køb en sub magen til den jeg har i min profil , den rykker

    Mvh Tommy


  • #6   22. dec 2013 (link fjernet)

  • Lasse M
    Lasse M Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 61
    #7   22. dec 2013 Køb en ekstra ?

  • #8   22. dec 2013 hey Tommy, lige præcis, men hvor finder man lige sådan en henne

  • #9   22. dec 2013 den er jo ved at have nogle år på bagen

  • Lasse W
    Lasse W Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 23
    #10   22. dec 2013 Det er ikke meget du selv gider lave... smiley

    http://www.dba.dk/hoejttaler-svs-pb12-plus-525/id-1004984575/


  • #11   22. dec 2013 jo har godt set den, men tja kan ikke rigtig komme over til Sjælland og hente den, og man kan ikke sende pakker over 30 kg som privatperson

  • #12   24. dec 2013 Dovendyret: tommy siger kun den ikke er vildre fordi jeg ikke ville bytte med hans kabler. ved godt der var for langt til vi kunne handle så det er ikke en salgs tale. bare for at fortælle at tommy er sur over jeg ikke ville handle med ham.. smiley Stop det tommy , du ved ikke hvad du snakker om. vh

  • #13   24. dec 2013 Silas E
    Velkommen til den virkeligheden , forvent at folk bliver sure når du løber
    fra aftaler....dine salgs metoder stinker

    Dovendyret er nok ikke så dum , at han ikke kan se hvilken af de 2 subs der sparker hårdest

    Mvh Tommy


  • #14   24. dec 2013 Tommy Vi har aldrig haft en aftale, Du har aldrig sagt hvornår du ville komme. Vi har prøvet at forhandle, men du blev budt over. Det er virkeligheden!
    Det eneste du kan finde ud af nu, er af sabotere min annonce. og fylde folk med løgn.
    Og hvorfor vil du så gerne have min når du kan købe den sprit Ny svs til næsten samme beløb?
    Der må være noget om det smiley
    Stop din barne leg og din rysten lort ud af ærmet!
    Glædelig jul. Vh Silas


  • #15   24. dec 2013 Silas
    Hvad for en spritny ny svs ?
    Nyprisen på den svs sub der er snak om er 12000,-

    Jeg jeg forslog 2000,- samt mine kabler
    Så skrev du 2700,-
    Så skrev jeg at det ville jeg ikke og 2000 var det jeg ville gi
    Det går du så med til, for du er blevet ret varm på de kabler, derefter snakker vi fragt
    Det vil du ikke for du er tidligere blevet snydt
    Jeg foresloger at vi mødes vi mødes halvvejs
    Det har du ikke mulighed for
    Jeg forslår at du betaler det halve af mit brændstof
    Det vil du ikke
    Jeg vil nu køre turen der op og selv betale udgifterne her ved
    Og forsøger at aftale et tidspunkt med dig

    Du melder så tilbage at du har solgt den til en anden , hvorefter du opretter annoncen igen

    Jeg forsøger på ingen måde at sabotere din annonce/annoncer
    (dobbelt annonce er ikke tilladt ) det klare du fint selv

    Skrev til trådstarter for at anbefale den svs sub , da der var en der havde anbefalet en svagere sub end den han havde gjorde jeg opmærksom på det
    Det der vel ikke noget forkert i


  • #16   24. dec 2013 tommy, jeg vil tage det i mig igen det med svs subben. havde læst forkert troede det var subben han allerede har der var tale om, så ikke lige der stod PLUS.

    Men feks. hvis jeg ville give 2000 for dine kabler, og du blev budt 3500 for dem uden vi to havde slået noget som helst fast,? hvad havde du gjordt:?!
    og fjerne først annoncen når lortet er afhentet! Først til mølle princip, da der er så mange useriøse købere iblandt.


  • #17   24. dec 2013 Silas E
    I min verden er det bindende .
    jeg troede ikke handlen blev til noget
    fordi jeg ikke var klar til at gi de 2700 du forslog , DU henvendte dig til mig igen hvor du acceptede mit bud....så er handlen lukket hvis du spørg mig..

    Jeg ville ha skrevet i annoncen at subben var solgt , og at den ville blive slettet når køber havde modtaget , og det når der er tale om fragt, når det er afhentning
    Ville jeg slette annoncen med det samme ...

    Du genopretter en annonce igen som ikke er udløbet , heller ikke tilladt
    På en vare der er solgt





  • Lasse W
    Lasse W Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 23
    #18   24. dec 2013 Back on topic?

  • #19   24. dec 2013 Ja kom nu drenge. Det er jul og vi skal alle opføre os ordentligt. Jeg siger tak for de input der indtil nu har Været. Jeg tror jeg holder mig til SVS også i fremtiden. Svs er sindssyge subber, og ingen tvivl om at den Tommy refererede til er vildere end den jeg har nu. Men hav nu en god og hyggelig jul allesammen. Og ja, snak om handler må lige foregå i en anden tråd..... så back on track og Glædelig jul

  • Lasse W
    Lasse W Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 23
    #20   24. dec 2013 Vil tilføje at jeg har været ejer af en Velodyne SPL1200, Dog modellen der kom før den med måle mikrofon, men ellers samme "højtaler"/samme effekt.
    Er nu ejer af en PB12-NSD og må sige at jeg er meget mere tilfreds med min SVS, da den bare går dybere med en større "magt/autoritet" end velodynen.

    Desuden gør SVS'en kun væsen af sig hvor den skal og tilføjer dybde ved selv lav volumen. Velodynen syntes jeg mere var en enten eller i mit setup. Enten var den for dominerende eller også var den ikke tilstede.

    Selvfølgelig kan det være at SVS'en bare er nemmere at integrere i mit system og det kan være det bare handler om tweaks og lign.

    Alt ialt SVS'en er klart fortrukket herhjemme (dog lidt stor syntes konen)



  • #22   25. dec 2013 Jeg er i hvert fald sikker på en ting... og det hedder opsparing, for min næste subwoofer kommer til at hedde SVS PB13 ULTRA... det skal prøves men den er dyr

  • #23   25. dec 2013 Tror sgu den er vild smiley

  • #24   25. dec 2013 he he he. ja men den er s.... også dyr

Kommentér på:
SVS PB12-NSD

Annonce