{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lektor 1 vs Zensor 1
  • Frederik B
    Frederik B Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 64
    #1   27. mar 2013 Hvad ville du selv købe Andreas?

• #2   27. mar 2013 Hehe jamen det blev jeg da meget klogere.. Jeg kan ikke lide nogen af dem, så tag hvilken som helst af dem..?;-)..

Så til jer der evt vil lave en sammenligning, hvilke af de 2 ville i vælge, hvis vurderingen er at begge er pæne..
    Tæt på hinanden prismæssigt.

Så det er vel mest på lydsiden, der spørges på:-)?

Hvad hvis man gik op i lektor 2? Så er vi selvfølgelig oppe i en anden prisklasser hvor andre kunne være interessante

• #3   27. mar 2013 Enig med Andreas i at Lektor lyder bedst af de 2. Kan vel heller ikke komme som en overraskelse når den er dyrest. Zensor 1 kan måske præstere lidt mere bas end Lektor 1, men det er underordnet når de bliver parret med en subwoofer.

• #4   27. mar 2013 Hmmm nej det er ikke helt rigtigt:-). De to kan hun lide udseendet på o prismæssigt ligger de tæt på hinanden, så det skulle ikke være afgørende alene.. Hvis de nu lød identiske så klart, men tænker der må være en forskel på dem trods alt:-)..

Nå, men i den genre er der så noget at anbefale?

• #5   27. mar 2013 Beklager at det ikke var skarpt nok:-), men skriver nu heller ikke at det alene var på udseendet der skulle vælges. Skrev blot hun kunne lide udseendet på begge, så kunne det være der var lidt ord på lydsiden hun kunne tage med i sine overvejelser..

B&W kan hun desværre ikke lide, mens jeg kun har hørt godt om boston acoustics og skal selv have det når mit nuværende er skudt af..
    Har dog ikke hørt om det lukkede sæt før, men spændene ser det ud:-); så tak for hjælpen hidtil:-)

• #6   27. mar 2013 Har hørt begge, og foretrækker klart Lektor fremfor Zensor smiley

• Kasper P
    Kasper P Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #7   3. apr 2013 Har hørt begge og lektor 2. jeg havde nogenlunde samme kriterier som du nævner din søster har.
    Ifølge HIFI klubben er der ingen forskel på diskanten på lektor 1 og 2, det er kun bassen og hvis du derfor planlægger at køre med subwoofer vil det ikke have nogen betydning.
    Jeg valgte lektor 1 i hvid og synes allerede nu efter få timers brug de lyder godt sammen med en dali e12f sub.

Kommentér på:
Lektor 1 vs Zensor 1

Annonce