{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
358 visninger | Oprettet:

Blive stemt ind med galleri? {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Jeg må lige høre hvad jeg gør galt her? smiley

Jeg har oprettet et galleri, kaldet " Hjemmebiograf Stor skærm i lille stue :-)" som står til afstemning. Indtil videre 6 imod, og 0 for..... hvad gør jeg galt. Syntes da jeg har taget en del billeder, og skrevet om det

Jeg syntes da også jeg har set en del anlæg der ikke var bedre dokumenteret end mit, eller flottere opsætning stemt ind

Hvad har jeg gjort forkert, eller ikke fået gjort?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Persienner 700 kr.
  • Hvepsebo 900 kr.
  • Klippe hæk, en side og top samt bortskaffelse af afklippet samt en lille bunkehækkeaffald 850 kr.
  • Stikkontakt ydervæg 1.200 kr.
  • Havemand 500 kr.
  • Hænge TV op på væg 640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blive stemt ind med galleri?
  • #1   14. jan 2013 Skal lige skynde mig og sige jeg ikke har stemt. Men folk er nok lidt hifi snobbet herinde smiley Du kan prøve først og fremmest og komme med flere specs på dit BDS anlæg, og højttalerne. Sådan med watt, frekvensområde, og hvad de vejer. Det kan folk godt lide og læse om. Og så evt tage nogle flere billeder. Måske et af din subwoofer hvor du har taget frontstoffet af så man kan se enheden, hvis det kan lade sig gøre.

• #2   14. jan 2013 Der ER ikke noget frontstof smiley Enheden sidder under bunden smiley

Ja, jeg syntes da det virker lidt snobbet. Jeg fortæller da om mit anlæg... men nu har jeg så sat sådan et kæmpe stykke helt ligegyldig (i mine øjne) stykke tør tekst ind fra hjemmesiden

Jeg forstår bare ikke, at jeg har set masser af gallerier, fra knægte der bare har en pc og et par logitech højtalere, og knægte med et galleri af et anlæg i deres scooter?

JEg ved godt jeg ikke har spitzen klasse, men det er da trods alt et anlæg til omkring 14.000, og et tv, der i dag står til hvad, en 15.000? SÅ ringe er det vel er ikke?

• #3   14. jan 2013 Jamen takker. Nu har jeg smidt alle specs på fra hjemmesiderne.... Det er måske det folk vil læse. Det er bare mig selv der syntes det virkede tørt smiley

• #4   14. jan 2013 Nej det burde snildt kunne blive stemt ind vil jeg mene. Du behøver heller ikke alt det der ligegyldige tøre tekst. Det er kun specifikationerne folk er interesserede i. Det fint nok du skriver hvilke features der er såsom airplay osv. Men alt det andet fortælling værk der, væk med det.

Så altså, watt, størrelsen på enhederne i ", vægt, frekvensområde. Den slags syntes folk er det rene guf smiley

• #5   14. jan 2013 Og billeder taget med et bedre kamera hvis du har det? Ellers tag billederne mens der er lyst, så bliver de automatisk bedre.

• #6   14. jan 2013 Ja jeg har kun en Iphone... men det skal muligvis tages i dagslys. Kunne også bruge blitz, så syntes jeg bare billederne bliver så "kolde" og slet ikke giver indtryk af at det er en lille hyggelig hjemmebio-stue smiley

• #7   14. jan 2013 Det er tilsyneladende kun vægten på din center der er kommet med.

• #8   14. jan 2013 Enig blitz er også noget skrammel. Men og tage billeder om aftenen uden blitz kræver et godt kamera og stativ.

• #9   14. jan 2013 Så skulle vægten på de andre være der.

Kamera og stativ har jeg ikke lige til min iphone smiley

• #10   14. jan 2013 Se efter du fik lidt specs på gik det jo som smurt smiley

• #11   14. jan 2013 Åbenbart smiley

Kommentér på:
Blive stemt ind med galleri?

Annonce