704 visninger
|
Oprettet:
lille problem, når man spiller højt {{forumTopicSubject}}
se mit anlæg (det er ved at blive stemt ind, det er det i Cykel traileren) når jeg spiller over 25 i volume (radio'en går til 40, og den spiller ret højt allerede ved 25) så begynder den at gå ud hele tiden, hvad kan det skyldes?
- kan det være fordi radio'en ikke kan "trække" det? altså at radio'en er for "Lille"?
aug 2005
Følger: 19 Følgere: 18 AV-enheder: 1 Emner: 37 Svar: 1.043
jan 2007
Følger: 19 Følgere: 17 AV-enheder: 10 Emner: 33 Svar: 1.023
ja helt sidder, det er pga spændingsfald når bassen slår sæt en power cap på eller, køb et ordentligt batteri, et almindelig bilbatteri er ikke godt nok, tør batteri er vejen frem.
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 5 AV-enheder: 1 Emner: 36 Svar: 204
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 AV-enheder: 4 Emner: 26 Svar: 483
da jeg havde anlæg i bilen for nogle år siden havde jeg samme problem, og det var fordi den ikk fik nok strøm, forstærkeren begyndte derfor at hente strøm igennem phone stikkene og op igennem min radio, i det resultat at radioen gik i stykker.... så pas på med det......
sep 2008
Følger: 1 AV-enheder: 1 Emner: 5 Svar: 45
Dog kan du købe Maxxima 900 batteri til omkring 1400, men kig på Ah på batteriet, det størrere dette tal er, det længere kan du trække strøm ud af det....
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 5 AV-enheder: 1 Emner: 36 Svar: 204
men jeg har kørt ledningerne sådan at trømmen til radio'en går igennem forstærkeren, så + på radio'en sidder fast i + på forstærken..
kan det være der problemet ligger?
lille problem, når man spiller højt