{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

lille problem, når man spiller højt {{forumTopicSubject}}

se mit anlæg (det er ved at blive stemt ind, det er det i Cykel traileren) når jeg spiller over 25 i volume (radio'en går til 40, og den spiller ret højt allerede ved 25) så begynder den at gå ud hele tiden, hvad kan det skyldes?

- kan det være fordi radio'en ikke kan "trække" det? altså at radio'en er for "Lille"?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning og bortskaffelse af jord 500 kr.
  • Hækkeklipning 2.200 kr.
  • Fjerne tapet 2.000 kr.
  • Ophængning af TV 900 kr.
  • Rep af hydraulisk bremse & indstilling af gear og smøring 500 kr.
  • Campingvogn ophug 1.600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lille problem, når man spiller højt
  • #1   28. sep 2008 du har nok skuet for højt op på selve forstærkeren.........

• #2   28. sep 2008
    ja helt sidder, det er pga spændingsfald når bassen slår sæt en power cap på eller, køb et ordentligt batteri, et almindelig bilbatteri er ikke godt nok, tør batteri er vejen frem.

• #3   28. sep 2008 okay.. smiley det koster vel også kassen ?

• #4   28. sep 2008 pas på jacob M:

da jeg havde anlæg i bilen for nogle år siden havde jeg samme problem, og det var fordi den ikk fik nok strøm, forstærkeren begyndte derfor at hente strøm igennem phone stikkene og op igennem min radio, i det resultat at radioen gik i stykker.... så pas på med det......

• #5   29. sep 2008 Helt sikkert mangel på strøm. En kondensator vil ikke have nogen videre effekt på det setup der. Du skal have et Deep Cycle batteri, de koster typisk omkring et par tusinde kroner og opefter for noget ordentligt.

Dog kan du købe Maxxima 900 batteri til omkring 1400, men kig på Ah på batteriet, det størrere dette tal er, det længere kan du trække strøm ud af det....

• #6   29. sep 2008 Kim M det med Ah ved jeg goodt (:

men jeg har kørt ledningerne sådan at trømmen til radio'en går igennem forstærkeren, så + på radio'en sidder fast i + på forstærken..
    kan det være der problemet ligger?

Kommentér på:
lille problem, når man spiller højt

Annonce