{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.679 visninger | Oprettet:

Thomas B
Thomas B
Tilmeldt:
29. sep 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Ny reciever? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg er virkeligt på bar bund i den der receiver verden (Helst brugt)?
Hvad skal man kigge efter?

Er det en fordel at købe 7.1, selvom mit setup kun er 5.1?

Setup:
receiver: SONY STR-DE485E
Center: Jamo 160
Front: 2x Jamo S708
Sub: B&W ASW610
Bag: Jamo 300II

Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny reciever?
  • Brian K
    Brian K Tilmeldt:
    nov 2006

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 51
    #1   23. okt 2012 Hvis du ikke har planer om at udvide til 7,1 er der ikke rigtigt nogen fordel i at investere i sådan én, men mange af de nyere recivere, kommer efterhånden snart ikke med andet.

    Som hovedregel, får du mest krav, hvis du giver fx. kr. 5.000,- for en 5,1 end hvis du giver kr. 5.000,- for en 7,1. Hvor mange penge er du interesseret i at bruge på det?


  • Thomas B
    Thomas B Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   23. okt 2012 Altså som sagt vil jeg helst købe en brugt, da jeg ikke har brug for det nyeste af det nye, har set mange på dba for eksempel. Men ved overhovedet ikke hvad jeg skal kigge efter?
    Vil nok bruge omkring en 2 - 3k.


  • Thomas B
    Thomas B Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #3   23. okt 2012 Hvad er fordelen ved den ene i forhold til den anden?

  • #4   23. okt 2012 Kan rigtigt varmt anbefale de nye recievere fra Marantz fik min for et par uger siden og har bare været 100% tilfreds indtil videre.

  • Thomas B
    Thomas B Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #5   25. okt 2012 Nu ikke så meget det? Men hvad er det man skal kigge efter? Kunne forestille mig det ikke kun kommer an på hvor mange Watts de kan levere?
    Det var ikke så meget hvilke i den prisklasse, det kan jeg godt selv, det var mere hvad man skal være opmærksom på?
    Nogle koster jo 4 gange så meget som de andre med samme leverede watt, hvorfor er den der koster 4 gange så meget bedre end den anden hvis de levere samme watt?


  • #6   25. okt 2012 Det du skal sikre. dig er at de har HDMI og understøtter HD-lyd formater såsom Dolby True HD og DTS-HD Master Audio. Hvis de ikke gør det falder de drastisk i værdi.

Kommentér på:
Ny reciever?

Annonce