{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.937 visninger | Oprettet:

Nick M
Nick M
Tilmeldt:
4. aug 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Gode råd til setup. {{forumTopicSubject}}

Er ny inden for anlæg indendørs har altid mest gået op i min bil.. Men nu har jeg bygget bilen om så mange gange at nu gider jeg ikke det mere nu vil jeg igang med at have et okay setup indenfor når jeg ser film..
Det skal bruges til Film og til Musik.. Pt har jeg klaret mig med et logitech 5.1 z 5500 som er sat til optisk fra tvét..

Nu vil jeg så op og have noget som også virker bedre. Jeg har pt fået fat i en Harman Kardon Avr 3550 Som jeg har fået afvide skulle være en god forstærker selvfølgelig ikke af nyere dato men godt til en nybegynder..

Spørgsmålet er så om det her sæt højtaler vil være gode nok til formålet ? http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarker-hojttaler/hojttalere/S606HCS3HGB/jamo-biografpakke

Med Tiden vil der komme en Subwoofer på fra Cerwin Vega.

Har også hørt godt om B&W men det er noget dyre. Cerwin Vega har jeg også haft talt med nogen om men de mener ikke det er godt til film da det ikke skulle være bygget efter det men efter musik ?

Normalt kender jeg godt til anlæg osv men det mere i biler og kan forstå på dem jeg har talt med at der ikke helt gælder samme regler i det indenfor smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd til setup.
Kommentér på:
Gode råd til setup.

Annonce